Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registreren
    • Login

    Brandstofcel

    Scheduled Pinned Gesloten Verplaatst Scheikunde & Biologie overig
    7 Berichten 1 Plaatsers 5.0k Weergaven 1 Watching
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • K Offline
      karel_dw
      voor het laatst aangepast door

      Ik heb gezien op de site bij pws middag dat er bij den proefje over de brandstofcell (binnenkort) stond. Ik zoek nog een praktisch deel en dat ziet er veelbelovend uit. Wanneer is binnenkort? En is het dan mogelijk om te komen kijken?

      1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • Sanne NielsenS Offline
        Sanne Nielsen
        voor het laatst aangepast door

        Beste scholier,

        Ik zal even kijken wat ik kan doen voor je. Hij is een hele tijd niet gebruikt dus het is de vraag of hij compleet is. Ik zal dinsdag even navragen en doorgeven of het kan en zoja wanneer.

        Mvg,
        Sanne

        Scheikunde en Biologie
        PWS TU Delft

        1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • Sanne NielsenS Offline
          Sanne Nielsen
          voor het laatst aangepast door

          Beste scholier,

          Het is mogelijk om de brandstofcel te gebruiken. Dit kan op zijn vroegst vanaf 11 januari. Heb je idee of plan uitwerking over wat je voor je praktisch deel hiermee wil doen? Op welke manier past dit bij de hoofdvraag van je PWS?

          Mvg,
          Sanne

          Scheikunde en Biologie
          PWS TU Delft

          1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
          • K Offline
            karel_dw
            voor het laatst aangepast door

            Beste Sanne,

            Heel erg bedankt, dat is erg fijn. Mijn hoofdvraag is: Kan de waterstof in vorm van een brandstofcel de industriële batterij zijn van de toekomst? Ik zou dan graag willen testen hoeveel energie je dan uit zo'n brandstofcel kan halen in een experiment, en dan daarmee het rendement bereken. Zou ik dan een afspraak moeten maken als ik het experiment zou mogen doen?

            mvg,
            Karel

            1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
            • Sanne NielsenS Offline
              Sanne Nielsen
              voor het laatst aangepast door

              Beste Karel,

              Je kunt een afspraak bij mij maken. Ik heb dit moment drukke weken maar ik ben elke vrijdag vrij, dus aan jou de keus of je vrijdag 15 januari of 22 januari wil. De proef zal een half dag deel duren, maar vanwege reizen zal je waarschijnlijk een hele dag kwijt zijn. Ik zal van de week wat informatie sturen zodat je kunt voorbereiden op de proef.

              Groeten,
              Sanne

              Scheikunde en Biologie
              PWS TU Delft

              1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
              • K Offline
                karel_dw
                voor het laatst aangepast door

                Beste sanne,

                Die 2 vrijdagen komen voor mij niet heel goed uit. kareldewolff@hotmail.nl is mijn e-mail. Dat is misschien wel makkelijker voor verder contact en informatie.
                Zijn er nog andere mogelijkheden?

                groeten
                Karel

                1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                • Sanne NielsenS Offline
                  Sanne Nielsen
                  voor het laatst aangepast door

                  (Dit contact is verder gegaan via de mail)

                  Scheikunde en Biologie
                  PWS TU Delft

                  1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0

                  Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                  Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                  With your input, this post could be even better 💗

                  Registreren Login
                  • First post
                    Last post
                  Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors