Brandstofcel
-
Ik heb gezien op de site bij pws middag dat er bij den proefje over de brandstofcell (binnenkort) stond. Ik zoek nog een praktisch deel en dat ziet er veelbelovend uit. Wanneer is binnenkort? En is het dan mogelijk om te komen kijken?
-
Beste scholier,
Ik zal even kijken wat ik kan doen voor je. Hij is een hele tijd niet gebruikt dus het is de vraag of hij compleet is. Ik zal dinsdag even navragen en doorgeven of het kan en zoja wanneer.
Mvg,
Sanne -
Beste scholier,
Het is mogelijk om de brandstofcel te gebruiken. Dit kan op zijn vroegst vanaf 11 januari. Heb je idee of plan uitwerking over wat je voor je praktisch deel hiermee wil doen? Op welke manier past dit bij de hoofdvraag van je PWS?
Mvg,
Sanne -
Beste Sanne,
Heel erg bedankt, dat is erg fijn. Mijn hoofdvraag is: Kan de waterstof in vorm van een brandstofcel de industriële batterij zijn van de toekomst? Ik zou dan graag willen testen hoeveel energie je dan uit zo'n brandstofcel kan halen in een experiment, en dan daarmee het rendement bereken. Zou ik dan een afspraak moeten maken als ik het experiment zou mogen doen?
mvg,
Karel -
Beste Karel,
Je kunt een afspraak bij mij maken. Ik heb dit moment drukke weken maar ik ben elke vrijdag vrij, dus aan jou de keus of je vrijdag 15 januari of 22 januari wil. De proef zal een half dag deel duren, maar vanwege reizen zal je waarschijnlijk een hele dag kwijt zijn. Ik zal van de week wat informatie sturen zodat je kunt voorbereiden op de proef.
Groeten,
Sanne -
Beste sanne,
Die 2 vrijdagen komen voor mij niet heel goed uit. kareldewolff@hotmail.nl is mijn e-mail. Dat is misschien wel makkelijker voor verder contact en informatie.
Zijn er nog andere mogelijkheden?groeten
Karel -
(Dit contact is verder gegaan via de mail)