zonnebrandcreme
-
Beste TU delft,
Wij doen ons profielwerkstuk (HAVO 5) over zonnebrandcrème, een van onze deelvragen is: “is er een verschil in bescherming tussen dure en goedkope zonnebrandcrème?”
Wij zouden dit willen testen door middel van een spectrofotometer en daarmee de extinctie meten van de verschillende crèmes.
Voordat we deze proef kunnen uitvoeren moeten we nog weten met welke stof wij de crèmes het beste kunnen verdunnen en waarom? Als u ons hier mee zou kunnen helpen zouden wij dat erg fijn vinden.Met vriendelijke groet,
Oi-wai en Sitah
-
Beste Oi-Wai en Sitah,
Binnenkort wordt er een datum gepland voor de zonnebrand workshop, hier zullen we precies doen wat jullie van plan zijn. Die waarschijnlijk zal plaatsvinden in november. Dit kunnen jullie ideaal gebruiken voor jullie onderzoeksvraag.
Hebben jullie al een idee voor de soort zonnebrand?
Groetjes,
Sanne -
beste sanne,
wij zouden heel graag willen komen en bij jullie het practicum uit te voeren.
wij hebben nog niet expliciet gekozen voor bepaalde merken maar we willen wel dat alle crèmes de zelfde factor hebben.groetjes,
Oi-wai en Sitah -
beste sanne,
heeft u al een datum kunnen plannen?
groetjes oi-wai en sitah -
@sitahoi-wai
Beste Oi-wai en Sitah,Sorry dat ik niet heb gereageerd op jullie vraag. Hij is door een fout niet meer naar mij verzonden dus ik had niet door dat jullie hadden gereageerd.
Er is een workshop gepland! Deze zal plaatsvinden op 14 nov. Je kunt je aanmelden via de website: http://pwstudelft.nl/workshops/zonnebrand/
Nogmaals excusses dat ik niet meer had gereageerd.
Groetjes,
Sanne