PWS wingtips
-
Ha Robert!
Ja! Binnenkort komen er nieuwe data online. Dan kan je natuurlijk langskomen! Ik zal dan ook weer wat tijd steken in dat windtunneltje (cross sectie is 20x20cm). Ik heb nu de goede stuurprogramma's gevonden om data uit te lezen. Nu moet ik alleen nog de sensoren in de windtunnel aan de praat krijgen.
Kijk ondertussen eens hiernaar:
roundtable.menloschool.org/issue8/6_Stark_MS_Roundtable8_Winter_2011.pdfDeze jongens hebben zelf een windtunnel gebouwd. Vrij goede handleiding.
Grt. Wouter
-
Ha Robert!
Aanstaande donderdag komen jullie langs op de PWS Middag als het goed is. Wat zijn jullie verwachtingen van de middag? Willen jullie spuien over het onderwerp of iets anders?
Grt. Wouter
-
Beste Robert,
Ik heb jullie inschrijving gezien en is bij deze bevestigd!
Grt. Wouter
-
Hallo Wouter,
Wij hebben nog een vraag over de windtunnel. Wat kunnen wij er precies mee meten? Ook maken wij de 3D modellen gewoon in Deventer met een poederprinter en die zijn voor 8 januari klaar.
Groeten,
Robert Hengeveld -
Hoi Robert,
Ik denk dat we in jullie geval alleen drag kunnen meten, omdat de krachtmeters voor de windtunnel gemaakt zijn voor vleugelprofielen en de liftkracht meter in een andere richting werkt dan het geval zou zijn voor jullie auto. Kom ik nog op terug.
Benieuwd naar jullie modellen, houd me op de hoogte!
Grt. Wouter