Biologisch afbreekbare kunststoffen
-
Ik ben bezig met een eindexamescriptie over biologisch afbreekbare kunststoffen en ben op zoek naar informatie en vakliteratuur. Kunnen jullie me helpen?
-
Beste,
Wat wil je precies weten over biologisch afbreekbare kunststoffen? Voordat ik je verder kan helpen wil ik graag weten of je al hebt nagedacht over je hoofd- en deelvragen? En heb je al bedacht wat voor onderzoek je wilt doen?
Het is een goed idee om ook even te kijken naar ons stappenplan.Groetjes,
Tirsa -
Ik dacht eraan om over de molecuulstructuur en de componenten van PLA en thermoplastisch zetmeel te schrijven.
Groeten
Ferdinand
-
Beste Ferdinand,
Op dit moment is Tirsa, zij gaat over de scheikundige vragen, een week afwezig ivm vakantie. Onze excuses hiervoor.
Toch is het misschien handig als je alvast nadenkt over mogelijke hoofd- en deelvragen. Dit is immers de basis van een goed eindexamenverslag. Heb je al een beetje een opzet hiervoor, of heb je hier nog niet over nagedacht en wilde je eerst informatie zoeken? Wanneer je je hoofd- en deelvragen als opzet af hebt, zou je dat dan aan ons voor willen leggen? Dan kunnen we je tips geven over een juiste richting.
Ik hoor graag van je.
Groet,
Noor[i]Student Civiele Techniek[/i]