Praktische deel
-
Hallo
Ik zit op het Greijdanus in Zwolle. Dit jaar doe ik vwo 6 waarin ik een profielwerkstuk moet maken. Mijn onderwerp is het voorkomen/reduceren van schade door aardbevingen in Groningen aan gebouwen en huizen. Bij het praktisch deel zag ik dat jullie een workshop over aardbevingen hebben. In die workshop ben ik erg geïnteresseerd. Er staat bij:
'Geïnteresseerd in deze workshop? Via de button links op deze pagina kun je je aanmelden. Is er nog geen datum gepland, vul dan het interesseformulier in. Wij mailen je dan zodra de datum bekend is of om met jou een datum af te spreken.'
Nu staat er onder de button 'interesse' al een datum vermeld namelijk 27 november. Nergens zie ik een button met aanmelden. Betekend dit dat die workshop op 27 november al vol zit of nog onzeker is? Ik heb nu het interesseformulier ingevuld.
Groeten
Shen van Dijken
-
Beste @Shen,
Wat leuk dat je interesse hebt in de nieuwe workshop over aardbevingen! De datum is inderdaad gepland (29 nov). Omdat het officiele aanmeldingsformulier nog niet werkt is voor nu het invullen van het interesseformulier genoeg. Je bent dus aangemeld! Je krijgt nog een mailtje met meer info als de datum nadert.
Tot dan!
Groetjes Pauline