Strandwoning in de winter
-
Beste meneer/mevrouw
Voor onderzoek en ontwerpen zoeken wij een expertbegeleider. Onze opdrachtgever is Zeinstra Veerbeek architecten. Onze opdracht is het ontwerpen van een strandwoning die verplaatst kan worden in de winter. Onze deelvragen zijn: 1. Hoe zijn huidige strandwoningen ontworpen?
2. Hoe wordt een woning zonder veel moeite verplaatst?
3. Welke kenmerken worden door gebruikers als positief ervaren in een strandwoning?
4. Hoe ziet de strandwoning ervan binnen en van buiten uit?
5. Waarom ziet de ontworpen strandwoning eruit zoals in de ontwerptekeningen duidelijk is gemaakt?
De rest van ons plan staat in ons projectplan die we kunnen opsturen naar de expertbegeleider. Graag zouden wij expertise in architectuur willen hebben. Wij hopen op een spoedig antwoord.Met vriendelijke groeten,
Alexander Bom, Simon Gebraad en Jochem Alblas van het christelijk lyceum Delft -
Beste Alexander, Simon en Jochem,
Wat een leuk en origineel onderwerp hebben jullie gekozen! Ik zal jullie expert begeleider zijn vanuit de TU Delft. Als jullie al vragen hebben hoor ik het graag!
Succes!
Groetjes Pauline
-
Beste Pauline Janssen
De afgelopen weken hebben wij een projectplan opgesteld. Zou u hiernaar willen kijken en ons van feedback voorzien?
Met vriendelijke groeten,
Simon, Alexander en Jochem -
Helaas komen wij er net achter dat het projectplan te groot is om te uploaden op dit forum. Via e-mail zou eventueel wel lukken. Zou u ons een e-mailadress willen geven?
-
Beste Simon, Alexander en @jochemalblas ,
Natuurlijk kan ik kijken naar jullie onderzoek. Mijn e-mail adres is pauline-janssen@hotmail.com. Ik heb het komende week echter heel druk, dus ik weet niet of het op korte termijn gaat lukken om het geheel door te nemen. Ik ga mijn best doen!
Groetjes Pauline