Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Pws stuwstraalbesturing

Raketten, vliegtuigen & aerodynamica
    2
    4
    2658
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • S
      SophieSling
      voor het laatst aangepast door

Hallo,

Ik doe mijn pws over stuwstraalbesturing en ik wil graag iets onderzoeken of een proef doen. Daarom vroeg ik me af of jullie misschien suggesties hebben voor een practicum of onderzoek dat ik kan uitvoeren bij dit onderwerp. Alvast bedankt.

Groetjes
      Sophie Slingerland

Juul JongbloedJ 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • Juul JongbloedJ
        Juul Jongbloed @SophieSling

Hoi Sophie, @SophieSling
        Wat leuk dat je een technisch onderwerp hebt gekozen. Ik heb alleen iets meer informatie nodig om een suggestie te doen voor een proef; Wat wil je precies onderzoeken over dit onderwerp?

Groetjes,

Juul

Moderator
        Student Lucht- en Ruimtevaarttechniek

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • S
          SophieSling

Hoi Juul,

Ik vind het nog best lastig om een goed onderzoek/onderwerp te bedenken bij stuwstraalbesturing maar ik zat te denken om wellicht iets met de efficiëntie te doen. Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid biedt.

Groetjes,
          Sophie

Juul JongbloedJ 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
          • Juul JongbloedJ
            Juul Jongbloed @SophieSling

Hoi Sophie, @SophieSling

Het begin is inderdaad altijd lastig, maar je hebt in elk geval al een onderwerp dus je bent op de goede weg! Ik heb het idee dat je nog in een te vroeg stadium bent om een proefje te bedenken. Het onderwerp heb je al dus het is nu een kwestie van zoveel mogelijk informatie inwinnen. Gaande weg zal je vanzelf dingen tegenkomen waar je meer over zou willen weten. Door hier weer meer informatie over op te zoeken filter je de informatie als een trechter steeds meer op wat jij interessant vindt en wat jij zou willen weten over stuwstraalbesturing. Op het moment dat je een goede hoofdvraag hebt kan ik je zeker helpen met het bedenken van een goede proef. Voor tips hoe je een goede hoofdvraag opstelt wil ik je graag verwijzen naar deze pagina. Ook op deze website staan tips over het opstellen van een hoofdvraag.

Groetjes,

Juul

Moderator
            Student Lucht- en Ruimtevaarttechniek

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
            • First post
              Last post
            Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors