Pws Zonnebrand
-
Beste Sanne,
Wij doen ons profiel werkstuk over zonnebrand, en de verschillende soorten zonnefilters. Wij willen hiermee testen hoeveel UV-straling er wordt geabsorbeerd door de huid, bij verschillende SPF-factoren met de twee soorten zonnefilters. Wij hebben hiervoor een UV-lamp nodig en een apparaat dat het absorptie spectrum kan meten zodat wij kunnen achterhalen hoeveel van de UV-straling wordt geabsorbeerd door de zonnebrand. Zou delft ons hiermee kunnen helpen?
Hiernaast hebben wij wel een deadline voor ons profielwerkstuk, en kunnen hierdoor niet naar de officiële workshop op 14 november.Vriendelijke groet,
Lucrees Talsma en Eline Stas,
Rijnlands Lyceum Wassenaar. -
@Lucrees
Beste Lucrees en Eline,Ik kan jullie hier mee helpen, want daarvoor hebben we de workshop. Ik heb voor het aankomende jaar geen datum gepland. Ik wacht nog met plannen tot er genoeg animo is voor de workshop. De workshop zal waarschijnlijk eind mei begin juni plaatsvinden.
Zouden jullie misschien kunnen aangeven waar jullie 14 november hebben gelezen, dan kan ik die fout verbeteren.
Groetjes,
Sanne -
Beste Sanne,
Bedankt voor u reactie.
Wij zouden graag aan die workshop mee willen doen. Wanneer zou de datum bekend worden want we moeten dat dan aan de school doorgeven vanwege deadlines.
We hebben op antwoorden op de zonnebrand pagina gezien dat het op 14 november was.
Vriendelijke groet,
Lucrees Talsma en Eline Stas,
Rijnlands Lyceum Wassenaar. -
@Lucrees
Beste Lucrees en Eline,Ik ga proberen in de aankomende twee weken ergens de workshop te plannen. Ik zal jullie hiervan via het forum en de mail op de hoogte houden.
Groetjes,
Sanne -
Beste Sanne,
Er is al wat tijd verstreken en wij hebben nog steeds geen datum doorgekregen voor de zonnebranddag dat zal plaats vinden. In uw vorige bericht zei u dat u binnen twee weken een datum zou prikken maar op de site staat er nog steeds niks. Onze deadline komt steeds dichterbij en zonder deze proef kunnen wij niet verder aan het werk. Wij horen graag van u terug.
Vriendelijke groet,
Eline Stas en Lucrees Talsma
-
@Lucrees @elinestas
Beste Eline en Lucrees,Het was nog niet gelukt om een datum vast te leggen. Zouden jullie misschien in de week van 29 mei tot 2 juni kunnen?
Er is nog geen garantie dat het apparaat vrij is, maar ik heb over de jaren heen nog allerlei data opgeslagen van oude samples die jullie sowieso kunnen gebruiken. Daarnaast is er wel gewoon de mogelijkheid om samples voor te bereiden en deze zouden op een later moment kunnen worden geanalyseerd.
Dit alles is zeker genoeg voor een profielwerkstuk.Met vriendelijke groeten,
Sanne