Zonnebrand UV absorptie beschermingsfactoren
-
Hallo,
Ik doe mijn pws over zonnebrandcrème. Ik heb als 1 van mijn deelvragen:
- Wat is het effect van de beschermingsfactor van zonnebrandcrème op UV-absorptie? (hetzelfde merk)
Graag zou ik deze deelvraag beantwoorden met behulp van de spectrofotometer, deze hebben wij zelf op school. Ik loop alleen een beetje vast qua benodigdheden en hoe ik mijn werkwijze moet opstellen. Hebben jullie misschien een voorbeeld voor mij en eventueel ook tips voor mijn onderzoek.
-
Hoi Emma,
Je kunt meedoen aan de zonnebrand workshop. De datum moet nog gepland worden. Dit zal ergens volgende week gebeuren. Dan zal ik je ook een persoonlijke email sturen hiervoor en kun je je via de website aanmelden.
Groetjes,
Sanne -
Beste Emma,
Ik zal je een proefvoorschrift dat ik altijd gebruik mailen.
Groetjes,
Sanne -
Sanne Nielsen
Hoi Sanne,Ik heb nog geen email ontvangen over de workshop, maar het lijkt me super om hieraan mee te doen!
Hopelijk ontvang ik zo snel mogelijk een tijd en datum van je zodat ik hier rekening mee kan houden en eventueel ook vrij kan vragen van school.Groetjes,
Emma -
@Emma-H
Hoi Emma,Er is een datum gepland voor de zonnebrand workshop op maandag 14 november. Door de drukte van de nieuwe site is het nog niet gelukt om het aanmeldformulier online te zetten. Die zal er naar mijn verwachting morgen op staan. Ik zal je een mail sturen zodra deze online staat en je staat alvast op de lijst.
Groetjes,
Sanne