Zonnebrandcreme
-
Hallo,
Mijn partner en ik zitten nu in ons laatste jaar van het VWO en zijn van plan om ons pws over zonnebrandcrème te doen. Wij willen hiervoor onder andere het verband tussen de Sun Protection Factor en de extinctie, het verband tussen de hoeveelheid crème en de bescherming en het verband tussen de prijs van het product en de extinctie onderzoeken. Wij hebben alleen niet de apparatuur daarvoor op onze school. Daarom vroeg ik me af of u ons daarmee kan helpen en misschien nog tips hebt voor ons?
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Lisa -
Beste Lisa,
Wij beschikken over apparatuur om de extinctie te meten. Zou ik je mogen vragen naar je hoofd- en deelvragen om een beeld te krijgen over wat je allemaal wil onderzoeken over het gehele onderwerp?
Mvg,
Sanne -
Beste Sanne,
Top! Dit zijn onze hoofdvraag en deelvragen, die wij willen onderzoeken:
Hoofdvraag:
Welke zonnebrandcrème kun je het beste gebruiken als je de zon in gaat?Deelvragen:
Wat is het verband tussen de SPF en extinctie?Wat is het verband tussen de prijs van het product en extinctie?
Wat is het verband tussen de hoeveelheid zonnebrandcrème en de bescherming?
Wij hopen dat je door middel van deze vragen een beter beeld krijgt van het onderwerp.
Zouden mijn partner, Tom, en ik een keer langs mogen komen om onze experimenten te doen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Tom en Lisa