Chemisch verwijderen mantel POF (Polymer Optical Fiber)
-
Geachte lezer,
Op advies van mijn begeleidende docent voor mijn profielwerkstuk, ben ik op zoek naar een professional die mij kan helpen om de mantel van een POF te verwijderen en vervolgens te voorzien van een novolac. Dit maakt deel uit van een reeds door mij gerealiseerde proefopstelling voor het meten van alcoholpercentage in een vloeistof of lucht. Dit op basis van veranderingen in het dempingsprofiel van een POF. Ondanks eerdere toezeggingen bleek dit niet te realiseren op mijn eigen school. Ik hoop van u te mogen vernemen.
Met vriendelijke groet,
Bart de Krom
P.s. Extra informatie m.b.t het verwijderen en vervangen van de mantel is te vinden in dit artikel.
-
Beste Wouter,
Bedankt voor uw reactie. Ik hoop snel iets van Caspar te vernemen.
Met vriendelijke groet,
Bart de Krom
-
Beste Bart,
Caspar is op vakantie (geweest). Je vraag zal in de komende dagen beantwoord worden.
Grt. Wouter
-
Beste Bart,
Sorry voor de late reactie, het is nogal hectisch geweest op de studie. Ik ben zelf geen expert op het gebied van POFs. Ik heb een mail gestuurd naar een afdeling binnen Chemical Engineering, die er waarschijnlijk meer verstand van hebben. Zodra ik een reactie heb hoor je meer van mij!
Groetjes,
TirsaP.S. Ik heb wel een filmpje gevonden waarin iets wordt gezegd over het verwijderen van de plastic coating. Misschien heb je er wat aan.
-
Beste Bart,
Ik heb waarschijnlijk iemand gevonden die je kan helpen. Ik heb hem een mail gestuurd om te vragen of hij een afspraak met je kan maken. Deze mail is ook naar jou gestuurd. Heel veel succes!
Groetjes,
Tirsa