Zeilen windenergie
-
Hoi dames,
Goede plannen allemaal! Ik kan in principe wel een middag vrij maken om met jullie de weerstand te gaan testen in onze sleeptank. Laat me wel op tijd weten wanneer het jullie uitkomt, ik moet namelijk de FluMe tank wel afschrijven!
Groetjes Joris
-
Dames,
In mijn planning gaat dat zeker lukken.
Ik ga na het weekend kijken of het me lukt om dan de ruimte af te schrijven!Groetjes,
Joris
-
Hoi Joris,
Zouden we misschien vrijdag 26 september in de middag kunnen komen om de weerstand te testen?
Groetjes Simone en Beatrijs
-
Hoi Dames,
Het is nog een beetje geschuif met de reservering van de ruimte. Vandaag krijgen jullie hier uitsluitsel over!
Groetjes
Joris
-
Hallo Joris,
Wij vroegen ons af of we volgende week vrijdag kunnen komen? Want dan moeten we op tijd vrij vragen bij school.
-
Oke dankjewel!
-
Hallo Joris,
Wij hadden nog een paar vraagjes voor vrijdag. In de bijlage zijn foto's van ons model. Hij is bij elkaar ongeveer 1 m lang. Moet die minder lang of kan dat op een bootje? En hoe zouden we hem dan kunnen vastmaken? Kunnen we alleen de weerstand op de TU meten of kunnen we ook de stroom en spanning die we opwekken daar meten? Als laatste: is het verstandig om de generator waterdicht te verpakken of is dat niet nodig denk je?Wij mogen vrijdag om twaalf uur weg van school en kunnen dan rond half twee op de TU zijn. We moeten alleen half vijf weer terug. Is dat lang genoeg of moeten we een uurtje eerder vrij nemen?
Groetjes, Simone en Beatrijs
-
Oke dank je wel! We gaan proberen om vanaf twaalf uur vrij te vragen. We laten nog weten hoelaat we er precies zijn.
-
Dames,
Goed nieuws, de 26ste gaat door!
Het adres is mekelweg 2, als jullie mij nog even laten weten hoelaat jullie er zijn, vang ik jullie op!Groetjes,
Joris
-
oke dank je wel!
-
Hierbij de foto's
-
Hierbij wat gedetailleerdere foto's. Moeten we de generator denk je waterdicht verpakken? En is het mogelijk om in de tank ook de stroom en spanning te meten die we opwekken of moet dat een andere keer ergens op een boot?
-
Zouden jullie me wat gedetailleerdere foto's kunnen sturen.
Deze is zo klein dat ik het niet kan zien.
Wat de tijd betreft denk ik dat het wel moet lukken. Bedenk van te voren vast welke aspecten je precies wilt gaan meten!Gr
-
Dames,
Ik zal staan bij de receptie van 3ME, mekelweg 2. Mochten jullie me willen contacten kan dat via facebook. Stuur me een pm, dat houd ik wel in de gaten!
Tot straks!
Joris Kersten
-
Als wij alle overstappen halen, zijn wij er al om kwart over 1. Is het misschien handig om telefoonnummers uit te wisselen of zo zodat we je kunnen laten weten of we het hebben gehaald?
-
Hoi Joris,
Zullen we morgen om half twee voor het gebouw wachten of moeten we naar binnen komen?
-
Hoi Joris,
via onze computer kunnen wij dit bestand niet openen. Zou je het in een ander bestand kunnen sturen? Op school mogen wij namelijk niets downloaden.
groetjes Simone en Beatrijs
-
Dankje! Geen probleem:) We gaan er mee aan de slag, want we moeten over drie weken onze voorlopige versie afhebben.
-
Bijgevoegd jullie resultaten en uitgewerkte sheet.
Sorry dat het even duurde, mijn computer wilde sinds vrijdag middag niet meer aan gaan.
Gelukkig doet hij het weer half.Succes!
Groetjes
Joris
-
Hallo Joris,
Zou je misschien een deze dagen onze gegevens kunnen sturen? Onze begeleider wil ze namelijk ook even zien.