pws: planeren
-
Beste mensen,
Wij willen een profielwerkstuk doen over planeren. Hierbij willen we de beste vorm vinden om zo snel mogelijk in plane te gaan. Daarbij willen we de snelheid en dus de vorm varrieren. Het enige probleem waar we tegenaan liepen was het vinden van goede literatuur, en daarom voregen we ons af of een van jullie ons daarbij kan helpen.
Bij voorbaat bedankt,
Maarten en Coco -
Beste Maarten en Coco,
Planeren is een mooi PWS onderwerp. Ik kan me voorstellen dat informatie vinden wat lastig kan zijn, maar is wel essentieel voor je PWS. Planeren is een gevolg van snelheid ten opzichte van het water hebben, zodat er lift wordt gecreeerd. Hebben jullie de volgende informatie al bekeken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scheepsweerstand
Gebruik de site hierboven niet als referentie, maar wel als inspiratie om meer informatie te vinden. Als jullie dan weer vragen hebben help ik jullie graag.
Groeten Thijs
-
beste Maarten en Coco,
allereerst excuses voor onze late reactie. De student die jullie hiermee kan helpen is op dit moment op vakantie. Zodra hij terug is zal hij jullie helpen. Intussen kunnen jullie alvast op ons forum een beetje rondzoeken. Misschien staan er een paar oudere topics die jullie kunnen helpen.
succes alvast en jullie horen van ons.
met vriendelijke groet,
Joost -
Beste Maarten en Coco,
Ik ben benieuwd of jullie iets gehad hebben aan de site die ik jullie gegeven heb. Kan ik jullie verder nog ergens mee helpen? Ik hoor 't graag.
Groeten Thijs