Gezondheidsrisico's van microplastics op de mens
-
Hi,
Sorry, ik had even verkeerd in mijn agenda gekeken en op maandagochtend kan ik niet. Dinsdagochtend zou voor mij wel lukken!
Excuus!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Beste Bjorn,Heel erg bedankt voor de moeite, wij zouden ook graag een videogesprek willen alleen doordat het nu voor ons vakantie is weet ik niet of dat met iedereen gaat lukken. Zou u het goed vinden om dit gesprek na de vakantie in te plannen, zodat wij eventueel ook nog aan onze PWS-leider kunnen vragen of hij dit goed vind. Onze vakantie eindigt op 23 februari.
We hopen u dit goed vindt en nogmaals bedankt voor het goede advies.
Met vriendelijke groet,
Floortje Levisson, Mara den Boer en Josephine Otter -
Hoi Floortje, Mara en Josephine,
Dat is prima hoor! Kunnen jullie op 23 februari videobellen om 10:00?
Ik zal het Kim laten weten dat ik daarna pas meer informatie kan delen.
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Beste Bjorn,Wij hebben om die tijd helaas nog les en kunnen daarvoor waarschijnlijk niet overleggen. Kunt u een andere tijd die week?
Heel erg bedankt en sorry voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
Floortje Levisson, Mara den Boer en Jospehine Otter -
Ik zou dinsdagochtend of woensdagmiddag ook kunnen!
Komt dit voor jullie uit?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Bjorn -
Dit bericht is verwijderd! -
@bjornlosekoot
Beste Bjorn,In verband met onze PWS leider kunnen wij dinsdag vanaf ongeveer 11 uur en woensdag. Wanneer komt voor u het best uit? Als het niet gaat zou het voor ons waarschijnlijk ook later nog kunnen. Onze vraag was nog hoe, via welk platform, we dit videogesprek waar kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Floortje Levisson, Mara den Boer en Josephine Otter -
Laten we dan morgen om 11:00 doen. Ik zal dan een linkje sturen voor een Google meet!
Tot dan!
Groetjes,
Bjorn -
Hoi Hoi Floortje, Mara en Josephine,
Er is helaas even iets tussengekomen waardoor 11 uur niet meer lukt voor mij. Morgen kan ik de hele middag, wat komt er dan voor jullie uit?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Beste Bjorn,Geen probleem! Voor ons komt van 13:30 tot 14:15, want dan kunnen wij deze les missen. Komt dit voor u uit?
Met vriendelijke groet,
Floortje Levisson, Mara den Boer, Josephine Otter -
Hoi Hoi Floortje, Mara en Josephine,
Laten we dan om 13:45 doen, dan is de pauze afgelopen dus is het rustig op de faculteit!
Hier alvast de link: https://meet.google.com/dmi-vanz-vsn
Groetjes,
Bjorn