Onderzoek naar sustainability in space engineering
-
Beste lezer,
Ik doe een onderzoek naar sustainability in space engineering. Hiervoor heb ik al veel gelezen en behoorlijk wat onderzoek verricht maar ik heb moeite met een goed beeld vormen van space engineering. Ik zoek iemand die me zou willen helpen met dit te begrijpen. Ik ben vooral nieuwsgierig naar het proces van een raket bouwen, zoals welke materialen nodig zijn, waar allemaal rekening mee moet worden gehouden en hoe de brandstof wordt gekozen. Het zou geweldig zijn als ik mee zou kunnen naar een college of in de TU Delft zou kunnen komen, later wil ik namelijk zelf ook air and space engineering studeren.
Met vriendelijke groet,
Jill Hartong
Gymnasium Haganum -
Beste Jill,
Gaaf onderwerp! Ik zou je in contact kunnen brengen met studenten van het DARE team. Dit is een studenten team dat amateur raketten bouwt en dus meer informatie hierover kunnen geven aangezien zij meer praktische kennis hebben.
Om mee te lopen met een college zou je je kunnen aanmelden via de meeloopdagen (https://www.tudelft.nl/onderwijs/opleidingen/bachelors/ae/bsc-aerospace-engineering/about-the-programme/is-this-programme-right-for-me/student-for-a-day-1). Dit wordt buiten ons team geregeld dus kan ik niet veel voor je betekenen.
Als je in contact wil komen met een student van DARE hoor ik het graag!
Karel
-
Beste Karel,
Het lijkt me enorm gaaf om in contact te komen met een student van DARE! Ik zal de meeloopdagen in de gaten houden want dat zal zeker helpen. Bedankt voor je reactie!
Jill