PWS onderzoek over optimalisering in Unreal Engine
-
Beste studenten aan de TUDelft,
Wij willen graag ons onderzoek gaan doen in de richting van Informatica. De onderzoeksvraag (voor een ontwerp onderzoek) die we nu hebben bedacht is:
- Hoe kan ik een 3D-omgeving ontwerpen in Unreal Engine die er realistisch uitziet en efficiënt presteert (op een mid-range computer)?
Wij zijn nog niet helemaal tevreden over deze vraag maar wel erg geïnteresseerd in deze richting. Zou iemand hier ons mee kunnen helpen?
Alvast bedankt. Dyran, Neo en Toon (Vwo 5) -
Beste @Toon-0,
Ik zou de hoofdvraag iets herschrijven en vervolgens de complexiteit van de modellen, die gelimiteerd wordt door de mid-range computers, vaststellen in de introductie, in plaats van direct in de hoofdvraag.
Dan krijg je iets als: "Hoe wordt de rekenkundige prestatie van realistische 3D-omgevingen geoptimaliseerd in Unreal Engine?"Ik denk dat de hoofdvraag dan iets compacter is.
Laat graag weten of jullie hier nog hulp bij kunnen gebruiken. -
Beste Tadjiro Velzel,
Heel erg bedankt!! Als we nog verdere vragen hebben dan reageren we hier verder onder weer op u terug.
Met vriendelijke groeten, Dyran, Neo en Toon