PWS de biologische effecten van UV-straling op de huid
-
Beste PWS TU Delft team,
Ik vroeg me af of jullie al een idee hebben wanneer de workshop over zonnebrand ongeveer plaatsvindt? Mijn PWS-deadline komt binnenkort, dus het zou fijn zijn om alvast een planning te kunnen maken.
Mijn PWS gaat over de biologische effecten van UV-straling op de huid, met een focus op huidaandoeningen en de rol van zonnebrandcrème. Ik heb hieronder mijn opzet even toegevoegd:
Deelvragen:
1: Wat zijn de biologische effecten van UV-straling op cellulair niveau en welke schade veroorzaakt het aan huidcellen?
2: Welke huidaandoeningen en ziektes kunnen ontstaan door UV-straling?
3: Wat zijn de belangrijkste ingrediënten in zonnebrandcrèmes en hoe beschermen ze tegen UV-straling?
4: Welke factoren beïnvloeden de effectiviteit van zonnebrandcrèmes?
5: Hoe kunnen we mensen beter informeren over het belang en het juiste gebruik van zonnebrandcrème?Ik denk dat de workshop vooral voor deelvraag 3 en 4 heel handig kan zijn, maar ik loop nog een vast met wat ik precies wil behandelen en wat goed aansluit bij deze vragen.
Alvast bedankt voor de info en eventuele tips!
Groeten,
Sans -
Hoi Sans,
Ik heb je interesse zien binnenkomen, maar je bent helaas niet de enige die de workshop wilt volgen. Hierdoor duurt het wat langer voordat je aan de beurt bent.
Wanneer zou jij je praktische deel van je PWS af moeten hebben?
De opzet voor je onderzoek ziet er goed uit en ik denk dat de workshop ondersteunend kan zijn bij het beantwoorden van de deelvragen!
Groetjes,
Bjorn -
Hoi Bjorn,
Bedankt voor je reactie!
Mijn definitieve versie moet begin februari af zijn. Gelukkig heeft mijn docent de planning iets aangepast, maar hij wil wel graag een conceptversie in januari zien.
Daarnaast wil mijn docent ook dat er een praktisch element in mijn PWS zit. Ik vind het lastig om concreet te bedenken hoe ik dat kan aanpakken en wat ik precies kan doen. Misschien heb je tips of ideeën die hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt voor je hulp!
@bjornlosekoot zegt in PWS de biologische effecten van UV-straling op de huid:
Beste PWS TU Delft team,
Ik vroeg me af of jullie al een idee hebben wanneer de workshop over zonnebrand ongeveer plaatsvindt? Mijn PWS-deadline komt binnenkort, dus het zou fijn zijn om alvast een planning te kunnen maken.
Mijn PWS gaat over de biologische effecten van UV-straling op de huid, met een focus op huidaandoeningen en de rol van zonnebrandcrème. Ik heb hieronder mijn opzet even toegevoegd:
Deelvragen:
1: Wat zijn de biologische effecten van UV-straling op cellulair niveau en welke schade veroorzaakt het aan huidcellen?
2: Welke huidaandoeningen en ziektes kunnen ontstaan door UV-straling?
3: Wat zijn de belangrijkste ingrediënten in zonnebrandcrèmes en hoe beschermen ze tegen UV-straling?
4: Welke factoren beïnvloeden de effectiviteit van zonnebrandcrèmes?
5: Hoe kunnen we mensen beter informeren over het belang en het juiste gebruik van zonnebrandcrème?Ik denk dat de workshop vooral voor deelvraag 3 en 4 heel handig kan zijn, maar ik loop nog een vast met wat ik precies wil behandelen en wat goed aansluit bij deze vragen.
Alvast bedankt voor de info en eventuele tips!
Groeten,
Sans0
bjornlosekoot
PWS TU DELFT ADMIN
ongeveer 23 uur geledenHoi Sans,
Ik heb je interesse zien binnenkomen, maar je bent helaas niet de enige die de workshop wilt volgen. Hierdoor duurt het wat langer voordat je aan de beurt bent.
Wanneer zou jij je praktische deel van je PWS af moeten hebben?
De opzet voor je onderzoek ziet er goed uit en ik denk dat de workshop ondersteunend kan zijn bij het beantwoorden van de deelvragen!
Groetjes,
Bjorn