Workshop 18 oktober
-
Hallo, wij zijn Rouvin en Tijmen.
wij hebben ons ingeschreven voor de workshop vleugel profielen van 18 oktober en hebben er nog niets van gehoord, dus dachten wij het hier te vragen. zullen wij dit nog tehoren krijgen in een mail? en zo niet, hoe laat en waar zal de workshop plaatsvinden?
alwast bedankt voor een antwoord.
-
@Rouvin-Fung
Hi Rouvin en Tijmen,Morgen kunnen jullie om 14u op het science centre van de tU delft zijn. Het adres hiervan is van der burgweg 1. Als jullie iets meenemen om te noteren is het prima! ik zie jullie mogen.
Karel
-
@KarelJacobs
Hallo karel,Klinkt helemaal goed, we zullen daar dan om 2 uur zijn. Zijn or nog andere dingen die we mee zouden moeten nemen, of een pen en papier alles?
-
Hallo @KarelJacobs
We hebben de resultaten nog niet in de mail binnen gekregen, is er een andere optie on het te sturen? Misschien uploaden op een download site en de link delen?
-
@Rouvin-Fung
Hai,
Hetzelfde geld voor ons, we hebben de mail niet ontvangen. Zou je deze misschien opnieuw kunnen sturen?
Mvg Niels -
@niels-de-graaf @Rouvin-Fung
Goed dat jullie het laten weten. Mijn email was uitgelogd op mijn laptop waardoor geen van de berichten werden verstuurd. Ik heb de gegevens nu opnieuw gestuurd dus laat maar weten wanneer ze niet binnen zijn gekomen