PWS uv-straling
-
Hoi Bjorn,
Wij denken dat deze workshop ons erg kan helpen bij ons onderzoek. Maar kan er ons al meer worden verteld over hoe deze workshop in elkaar zit, zodat we ons daarop kunnen voorbereiden. Ook vragen we ons af of er al een datum bekend is voor deze workshop en zo niet, wanneer deze ongeveer zal plaatsvinden. -
@HannaIsaSuze
Hoi Hanna, Isa en Suze,Wat leuk dat jullie denken aan de workshop. De workshop bestaat uit twee gedeeltes: het theorie gedeelte en het praktische gedeelte. In het theorie gedeelte zullen we ingaan op de werking van zonnebrand en hoe verschillende merken zonnebrand verschillen van elkaar. Daarna zullen we gaan rekenen met de absorptie van bepaalde merken zonnebrand. Hiermee kunnen we namelijk zonnebranden vergelijken op basis van hoeveel licht ze doorlaten.
In het praktische gedeelte zullen we het lab op gaan en zelf de zonnebrand gaan testen met een spectrofotometer. De gegevens die hier uit komen zullen jullie dan thuis zelf analyseren.
Ik hoop dat ik jullie zo een idee heb gegeven van de workshop. Als jullie dit wat lijkt kunnen jullie interesse opgeven en dan zal ik data inplannen zodra ik deze weet.
Ik hoop dat dit zo duidelijk is!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot We hebben inderdaad interesse, we zouden het fijn vinden als we de datum zo snel mogelijk te horen krijgen wanneer deze bekend is.
-
@bjornlosekoot
Hoi Bjorn,Ik zag jouw bericht.
Ik zou ook graag met de workshop mee willen doen.
Kan je mij ook de datum laten weten?Groeten,
Ellemieke -
Hoi Hanne en Ellemieke,
Ik ga morgen bellen met de persoon van het BioLab, dus ik hoop morgen de data te kunnen communiceren. Ik kan dit helaas niet met 100% zekerheid zeggen.
Helaas zijn er meer groepjes die hier interesse in hebben en hebben we dus helaas wel een langere wachtrij. Je kan nog wel interesse opgeven via de site.
Ik hoop dat dit jullie verder helpt!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot Hey, mijn klasgenoot en ik zitten in VWO6 en doen ons PWS over de effecten van uv-straling op de huid en verschillende soorten zonnebrandcrème. Wij zijn ook geïnteresseerd in de workshop. Is dat mogelijk?
-
Hoi!
Je zou de workshop zeker kunnen doen. Op pwstudelft.nl kan je je aanmelden voor de workshop. Er zijn de laatste tijd wel veel aanmeldingen geweest voor de workshops, dus het kan even duren voordat je aan de beurt bent.
Ik zie je interesse graag tegemoet!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot Hoi,
We hebben ons aangemeld, we vragen ons wel af wat de kosten zijn.
-
Hoi!
Aan de workshop zitten geen kosten verbonden! De workshop vindt plaats op de TU Delft, dus jullie worden hier dan op locatie verwacht.
Als dit je leuk lijkt kan je via PWSTUDelft.nl interesse opgeven voor de workshop!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot Goedemiddag,
Wij zitten in HAVO5 en doen ook ons pws over zonnebrand en uv-straling. Wij zijn ook erg geïnteresseerd in deze workshop! Wij hebben ons al aangemeld maar vroegen ons af hoelang het duurt voordat we duidelijkheid krijgen over wanneer de workshop plaatst vind, want anders moeten wij eventueel een andere oplossing vinden.
Met vriendelijke groet,
Puck voor de Poort en Elyanne Vierhuis -
Hoi Puck en Elyanne,
Wat leuk dat jullie geïnteresseerd zijn in de workshop! Jullie zijn alleen niet de enige, dus de wachtijd is ook wat langer. Ik denk dat jullie in december zeker aan de beurt zijn, maar eerder dan dat durf ik nog niet te zeggen.
Wanneer moeten jullie het praktische deel van je PWS af hebben?
Groetjes,
Bjorn -
Wij hebben aangegeven dat we geïnteresseerd zijn via de site.
Weet u misschien wanneer wij meer duidelijkheid kunnen krijgen over de workshop over wanneer die plaatsvindt? Want anders gaan we op zoek naar iets anders voor ons PWS.Met vriendelijke groet
-
Hoi Puck en Elyanne,
Zoals ik in het vorige bericht aangaf kan ik geen zekerheid geven dat jullie voor december aan de beurt komen. Als dit voor jullie te lang duurt zullen jullie dus naar iets anders op zoek moeten gaan.
Groetjes,
Bjorn