Technasium: het verbeteren van de kiss and ride van Schiphol
-
Hallo Esra, Jaden en Sophie,
Mijn naam is Liz, ik studeer Civiele techniek aan de TU Delft en zoals jullie al in mijn mail aan jullie hebben kunnen lezen ben ik aan jullie groepje gekoppeld als expert. Ik nodig jullie uit om binnenkort eerst even kennis te komen maken. We zullen dan verdere afspraken maken over onze samenwerking en alvast sparren over jullie opdracht. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
Ik kan op de volgende data:Dinsdag 1 oktober (vanaf 12:30)
Woensdag 2 oktober (vanaf 14:00)
Woensdag 9 oktober (vanaf 14:00)
Dinsdag 15 oktober (hele dag)Laat snel weten welke datum jullie uitkomt of doe een tegenvoorstel! De kennismaking vind plaats via een videogesprek en duur ongeveer een uurtje.
Groeten,
Liz Loose -
Hallo Liz,
Wij hebben op maandag van 15:00 tot 16:00 en op vrijdag van 12:15 - 14:55 o&o les. Is het wellicht mogelijk om het op een van deze tijdstippen te doen? Op de andere tijden hebben we namelijk gewoon les..
-
Hey,
Laten we dan vrijdag 11 oktober om 12:30 bellen. Het gesprek zal ongeveer een uur duren. Ik zal jullie tegen die tijd een zoomlink sturen via de mail. Ik hoor graag of dit lukt!
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen -
@lizloosen Hallo,
11 oktober is helaas de start van onze toetsweek. Deze duurt tot de toetsweek de week erop..
-
Hallo,
Dan zouden we eventueel na jullie toetsweek moeten afspreken. Dat duurt dan dus ongeveer 2 weken? Als jullie al vastlopen en nu al aan de slag willen kunnen jullie altijd jullie vragen sturen en zouden we een ander afspreek moment moeten bedenken. Ik hoor graag de mogelijkheden.
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
@lizloosen
Hallo Liz. Dat is goed! Ik stuur nog een aantal mogelijkheden door voor een kennismaking..