PWS werking zonnebrand
-
Hoi,
Het onderwerp van mijn PWS is de werking van zonnebrand.
Op school hebben we geen spectrofotometers die de golflengte van UV aan kunnen.
Kunnen jullie mij daarmee helpen?
Is het mogelijk om op de TU het onderzoek uit te voeren?Groeten
-
Hoi,
Bij ons is dat zeker mogelijk. Je kan je voor de workshop zonnebrand aanmelden op onze site. Deze staat onder workshops.
Tijdens deze workshop zul je leren rekenen met absorptiewaarden en in het lab staan om samples te meten.
Helaas ben je niet de enige die hier zijn PWS naar doet dus hebben we wel een langere wachttijd. Als je interesse opgeeft voor de workshop dat wordt er ergens in de komende tijd een datum met je gecommuniceerd.
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Hi Bjorn
Ik heb dit inderdaad al ingevuld.
Zijn er ook andere mogelijkheden?
Groeten, Ellemieke -
Hoi Ellemieke,
Door drukte en ziekte bij het BioLab duurt het inplannen van de workshops langer dan gehoopt. Alle mensen die interesse op hebben gegeven krijgen komende week een mailtje met het plan van aanpak voor komende tijd. In oktober zullen er sowieso weer workshops zijn, komt dit voor jou uit?
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot Hi Bjorn,
Dankjewel voor je reactie. Ik heb in de week van 21 oktober een SE week.
De weken ervoor kan ik. Dat kan ik met scholl overleggen.
De week van 28 oktober is herfstvakantie dus dan kan ik sowieso.
Groeten, Ellemieke -
@bjornlosekoot
Ik zag dat ik vergeten was mijn email adres op te nemen, dus ik heb ook geen mailtje ontvangen.
Weet jij of er al iets gepland is? -
Hoi Ellemieke,
Er zijn nog geen data naar de leerlingen gecommuniceerd. Ik ben nog in afwachting van de planning van het BioLab.
Als je interesse op hebt gegeven voor de workshop heb je als het goed is een mailtje gekregen met een enquête. Als dit niet zo is kan je opnieuw interesse opgeven via PWStudelft.nl
Ik hoop dat ik je hiermee genoeg heb geïnformeerd. Anders hoor ik het graag.
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot Hoi Bjorn,
Ik ben benieuwd of er al een datum bekend is. Ik had ook aangegeven dat ik ook in een alternatieve workshop geïnteresseerd zou zijn.
Over 2 weken staat in de planning om met het onderzoek te starten ivm de datum waarop weer een versie van het PWS naar de docenten gestuurd moet worden.
Zouden we anders kunnen bellen?
Groete, Ellemieke -
Hoi Bjorn,
Ik zie wat berichtjes in de chat langskomen over de workshop.
Is deze al gepland?
Ik heb namelijk geen mailtje ontvangen met een datum of iets dergelijks?
Ik zou heel graag meer informatie willen ontvangen. Dit kan ook direct naar mijn email adres: ellemieke.sopers@outlook.comGroeten,
Ellemieke -
Hoi Ellemieke,
Zowel de workshop Zonnebrand als Antibiotica zijn heel erg populair. Daarom is de wachttijd voor deze workshops ook een stuk langer. Helaas denk ik dat je niet in de komende twee weken aan de beurt gaat komen. Ik zal je een berichtje sturen als ik meer data heb, maar voor nu is dit het!
Als je nog verdere vragen hebt kan je mij altijd een berichtje sturen!
Groetjes,
Bjorn