Bioluminescentie
-
Geachte,
Wij zijn momenteel aan het kijken hoe wij ons profiel werkstuk over bioluminescentie aan moeten pakken. Onze scheikunde docent heeft ons uitgelegd dat hij in zijn laatste jaar van zijn studie bij SV life deze bacteriën ook heeft gegroeid. Wij wouden alleen weten wat voor agaragar daar voor gebruikt zou moeten worden. En of u nog tips heeft voor ons onderzoek.
Met vriendelijke groet,
Anne-Sophie van Halm en Sjors Busman -
Hoi Anne-Sophie en Sjors,
Wat een leuk onderzoek zeg! We zijn bezig met het opzetten van een workshop hierover, maar deze is helaas nog niet van de grond. Als jullie interesse hebben in bacteriën hebben we wel een workshop over antibiotica. Hierbij ga je in op de werking van antibiotica op bepaalde micro-organismen.
Verder lijkt het mij een goed idee om een videogesprek in te plannen. Zo kunnen we even sparren over wat er mogelijk zou zijn voor jullie onderzoek. Lijkt dit jullie ook wat?
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Beste Bjorn,Het lijkt een goed idee om die workshop over antibiotica te doen. Zit er aan de workshop kosten en weet u wanneer het plaats zou vinden? Ook lijkt het ons handig om een videogesprek in te plannen. Zouden we contact kunnen nemen via de mail? En via welke mail zouden we u kunnen bereiken?
Groetjes,
Anne-Sophie en Sjors -
Ik ben momenteel nog bezig met het inplannen van de workshops, dus ik hoop hier snel een antwoord op te geven. Deze zullen wel plaatsvinden in de komende tijd.
Een videogesprek vind ik ook een goed idee. Hebben jullie dinsdag om 16:00 tijd?
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Beste Bjorn,Door de drukte hebben wij je bericht gemist, zouden we vrijdag half 2 kunnen bellen? dit komt voor ons het best uit maar een andere tijd of dag zou eventueel ook kunnen.
Groetjes,
Anne-Sophie en Sjors -
@SjorsBusman zegt in Bioluminescentie:
Anne-Sophie en Sjors
Reageren
Kan gebeuren hoor! Ik had jullie nu ook gemist.
Kunnen jullie toevallig op dinsdagochtend voor half 11 of middag na half 4?
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Hoi Bjorn,Wij zouden morgen kunnen van 9:40 tot 10:30, is er een mail waar wij u ons nummer kunnen sturen? wij willen ons nummer niet hier in het openbaar zetten.
Groetjes,
Anne-Sophie en Sjors -
Ik kan morgen ook om 9:40. Jullie kunnen een videogesprek link sturen naar blosekoot@tudelft.nl. Dan zal ik daar in gaan om die tijd!
Groet,
Bjorn -