PWS Python workshop
-
Hoi, ik had op dit forum gelezen dat je aan de TU Delft een PWS workshop programmeren met Python kan volgen. Is dat nog steeds mogelijk? Waar zou ik me kunnen inschrijven?
Ik hoor het graag, groet Thies -
Hey @Thies,
Wat leuk om te horen! Het is zeker mogelijk om de workshop Python te volgen. Je kunt het materiaal voor deze workshop vinden op https://pwstudelft.nl/praktisch-deel/programmeren. Wij raden sowieso aan om de eerste twee a drie modules thuis te volgen omdat deze vrij eenvoudig zijn. De vierde en vijfde worden wat ingewikkelder, dus daarvoor kunnen we een keer een middag inplannen waarop jullie naar Delft komen. Een andere optie is om de workshop volledig op afstand te volgen, waarbij je zo nu en dan kunt videobellen als je vastloopt.
Ik hoor graag wanneer jullie de workshop zouden willen volgen en in welke vorm. Ook als je nog meer informatie nodig hebt, hoor ik het graag!
Groetjes,
Lennard -
Hallo @lennardd,
Bedankt voor je snelle reactie. Super dat ik deze workshop bij jullie kan volgen. Ik heb het doorgelezen en de eerste drie modules kan ik inderdaad wel thuis maken. Voor de laatste 2 kom ik graag een dag naar Delft. Hoe kunnen we daarvoor het beste een afspraak maken? Ook moet ik voor 1 oktober mijn PWS onderzoeksvraag en deelvragen inleveren. Hierover zou ik ook nog graag even contact willen hebben. Is het mogelijk om daarover prive te mailen of te (video)bellen?Groet Thies
-
Hey @Thies,
Dat is zeker mogelijk! Mailen kan naar scholierenlab@tudelft.nl. Wil je een keer videobellen (wat ik zou aanraden) dan kan dit op een maandag, donderdag, of vrijdag. Deze dagen ben ik heel de dag beschikbaar, laat maar weten welke datum en tijd voor jou uitkomt.
Groetjes,
Lennard -
-
Hoi @Thies,
Vrijdag om 15.15 is prima! Ik heb je een mail gestuurd met een Teams link.
Tot morgen!Groetjes,
Lennard