PWS Aardbevingbestendig bouwen
-
Beste PWS-organisatie,
Wij zijn reeds begonnen met een profielwerkstuk over aardbevingbestendig bouwen en wij vroegen ons af of we gebruik kunnen maken van de apparatuur die jullie op de TU hebben zoals de trilplaat. Wij zijn met een groepje van drie en zouden graag rond eind oktober langs willen komen.
Ik kijk uit naar een reactie.
Met vriendelijke groet,
Piroze, Kevin en Thijs -
Hallo Piroze, Kevin en Thijs,
Wat een interessant onderwerp hebben jullie uitgekozen voor jullie PWS. Jullie kunnen zeker gebruik maken van de trilplaat die wij hier hebben staan op de TU Delft. Ergens in de laatste week van oktober afspreken lijkt mij goed. Komen jullie dan langs om een kijkje aan de trilplaat te nemen, of willen jullie een zelf gemaakt model testen op de trilplaat? In het tweede geval is het namelijk wel handig de afmetingen van de trilplaat te weten zodat jullie weten hoe groot jullie model kan worden en waar jullie het beste op kunnen letten. Daarnaast kunnen jullie ook bij ons op de TU werken aan het model en die vervolgens testen. Ik hoor graag meer over jullie idee.
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
Hallo,
Dankuwel voor het antwoord! Ons idee is om een school te ontwerpen die de heftige aardbevingen in Turkije kan weerstaan. Misschien is het anders handig als we eerst een keer langskomen om de mogelijkheden te bespreken wat betreft het maken van het gebouw en om alvast een kijkje te nemen naar de trilplaat. Dan kan het wel eerder dan eind oktober, het liefst op een maandag als dat uitkomt voor u/jullie. Misschien 23 of 30 september?
Mvg,
Piroze, Thijs en Kevin -
Hallo,
Het lijkt mij inderdaad ook een goed idee als jullie langskomen voor de trilplaat om de mogelijkheden te bespreken. 23 september kan ik alleen in de ochtend, als we om 9 uur afspreken. 30 september gaat helaas niet lukken voor mij. Woensdagmiddag ben ik wel vrij, dus woensdag 25 september zou ik eventueel ook kunnen vanaf 14:00. Ik hoor graag of dit lukt, dan plan ik de afspraak in!
Met vriendelijke groet,
Liz Loosen -
Hallo,
Wij kunnen de 25e langskomen, is 14:15 een goede tijd om af te spreken?
Mvg,
Piroze, Thijs en Kevin -
Hallo,
De 25e in de middag heb ik nu een andere workshop staan over bruggen, dus dit gaat helaas niet meer lukken. Ik zag in de mail dat jullie ook het interesseformulier hebben ingevuld voor de workshop aardbevingen. Ik heb jullie hierop een mail teruggestuurd met de data zodat jullie deze kunnen bijwonen als jullie willen! Ik hoor graag via hier of via de mail of jullie dan bij de workshop zijn! Zo niet dan moeten we verder kijken naar een ander afspreek moment.
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen