Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registreren
    • Login

    Profielwerkstuk over de efficiëntie van vliegtuigvleugels

    Scheduled Pinned Gesloten Verplaatst Raketten, vliegtuigen & aerodynamica
    12 Berichten 2 Plaatsers 2.4k Weergaven 2 Watching
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • K Offline
      Koen Döpp @KarelJacobs
      voor het laatst aangepast door

      KarelJacobs

      Hallo Karel,

      Bedankt voor je reactie. Dit helpt mij enorm! Dinsdag 14 mei kan ik komen. Wil je me laten weten waar ik moet zijn?
      De suggesties die jij mij geeft m.b.t. tot de verdieping van mijn hoofdvraag, daar ga ik over nadenken.
      Wil je me het document van het 3d model doorsturen?

      Ik hoor graag van je.
      Mvg,
      Koen

      K 2 Antwoorden Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • K Offline
        KarelJacobs @Koen Döpp
        voor het laatst aangepast door

        Hallo Koen,

        Mooi dat 14 mei lukt! De profielen die ik heb zijn de NACA0012 en de NACA4412. Als je er zelf een wil moet je die maken met de volgende afmetingen die te vinden zijn in de bouwhandleiding. Zelf een model maken is helemaal niet nodig trouwens maar als je nog wat extra's wil maken kan dat altijd naar de afmetingen en ben je zelf verantwoordelijk voor het maken/vinden van een 3d model en naar goede afmetingen maken. Wanneer je een 3D model daarvan hebt gemaakt kan je die naar mij sturen en kan ik hem 3D printen (dat is wat ik bedoelde).
        Verder kan je om 13:30 op het science centre zijn (Van der Burghweg 1, Delft) en daar zal ik je tegemoetkomen. Ik zie je dan!

        Karel

        Koen Döpp

        1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • K Offline
          KarelJacobs @Koen Döpp
          voor het laatst aangepast door

          Koen Döpp
          Ik ben vergeten het bestand erbij de sturen dus hierbij!

          bouwhandleiding vleugelprofielen-1.png
          b885a8b8-aa7d-45f1-ba88-3eac4f1b5dab-image.png

          https://forum.pwstudelft.nl/assets/uploads/files/1707730593904-bouwhandleiding-vleugelprofielen-2.png

          K 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
          • K Offline
            Koen Döpp @KarelJacobs
            voor het laatst aangepast door

            KarelJacobs
            Hoi Karel,

            Dankjewel voor het meedenken en tot dan!

            Koen

            K 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
            • K Offline
              KarelJacobs @Koen Döpp
              voor het laatst aangepast door

              Koen Döpp

              Hallo Koen,

              Is het voor jullie ook mogelijk om in de ochtend te beginnen? Dan kan je om 9 uur op het science centre zijn. Het komt voor mij namelijk beter uit, maar is niet erg als het niet kan!

              Met vriendelijke groet,

              Karel

              K 2 Antwoorden Laatste antwoord Reageren Citeren 0
              • K Offline
                Koen Döpp @KarelJacobs
                voor het laatst aangepast door

                KarelJacobs
                Hoi Karel
                9 uur gaat mij helaas niet lukken.
                ik moet me nog smorgens melden op school voordat ik ga. Voor mij komt 13

                Koen Döpp

                1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                • K Offline
                  Koen Döpp @KarelJacobs
                  voor het laatst aangepast door

                  KarelJacobs
                  13:30 uit, als dat lukt.

                  Mvg
                  Koen Döpp

                  K 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                  • K Offline
                    KarelJacobs @Koen Döpp
                    voor het laatst aangepast door

                    Koen Döpp Yes dat is ook helemaal prima hoor tot dan!

                    K 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                    • K Offline
                      Koen Döpp @Koen Döpp
                      voor het laatst aangepast door

                      Dit bericht is verwijderd!
                      1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                      • K Offline
                        Koen Döpp @KarelJacobs
                        voor het laatst aangepast door

                        Dit bericht is verwijderd!
                        1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0

                        Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                        Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                        With your input, this post could be even better 💗

                        Registreren Login
                        • First post
                          Last post
                        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors