Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Robot arm Antarctica rover

Elektronica, elektrotechniek & robotica
    2
    2
    201
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • M
      marielle_T
      voor het laatst aangepast door marielle_T

Voor mijn meesterproef voor het vak o&o zijn we bezig met het ontwerpen van een robot arm voor een rover die in Antarctica meteorieten moet verzamelen. Dit willen we in theorie goed uitwerken en al onze keuzes (materiaal, motoren etc.) kunnen verantwoorden. Helaas hebben we niet genoeg technische kennis. Hopelijk kan een student ons helpen met inschattingen maken over de capaciteiten van onze arm en slimme design keuzes. We zoeken dus een expert die ons een beetje kan begeleiden, of in ieder geval beschikbaar is voor wat specifiekere vragen.

CianC 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • CianC
        Cian PWS TU Delft Team @marielle_T
        voor het laatst aangepast door

Beste @marielle_T,

Ik ben Cian van het PWS team, en ik kan voor jullie meesterproef de expert zijn. Ik heb werktuigbouwkunde gestudeerd, en kan jullie zeker kunnen helpen met vragen. Als jullie willen kunnen we binnenkort een kennismakingsgesprek inplannen. Ik heb nu tentamens en volgende week vakantie, dus zouden jullie dinsdag 13 februari om 13:00 kunnen?

Groetjes, Cian

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors