Hyperloop
-
Hallo,
K doe dit jaar met een vriend een pws over de hyperloop. Wij zijn aan het onderzoeken of de hyperloop in de aankomende jaren een belangrijk voertuig kan worden.
Hierbij kijken we naar de kosten, baten en externe factoren van de hyperloop. Verder kijken we naar de concurrentie positie van de hyperloop tegenover de trein en het vliegtuig.
Wij zouden het fijn vinden om er met iemand over te kunnen praten die verstand van de hyperloop. (online of in Delft)
(misschien weet diegene ook nog andere dingen waar we naar moeten kijken als we het over de haalbaarheid van de hyperloop hebben)Alvast Bedankt
Groetjes David Vermeer -
Hey @David-Vermeer,
Gaaf onderwerp! Ik heb jullie bericht doorgezet naar Delft hyperloop en ik zal het jullie laten weten zodra ik reactie terug heb.
Groetjes,
Lennard -
Hi @lennardd,
Bedankt
-
Dit bericht is verwijderd! -
Hey @David-Vermeer,
Intussen heb ik contact met mensen bij Delft Hyperloop! Als je mij je mailadres stuurt in een privébericht, kan ik je mailadres aan hen doorgeven. Zo kun je direct contact opnemen met Delft Hyperloop. Het is toch een beetje onnodig als er telkens een persoon tussen zit. Mocht je echter nog algemene vragen hebben over je profielwerkstuk of misschien vragen waar ze bij Delft Hyperloop geen raad mee weten, dan kun je altijd hier op het forum terecht!
Groetjes,
Lennard -
Hey @lennardd,
Ok bedankt