supergeleiding psw
-
Beste studenten,
Ik Tobey van Dijk en Nick vandoorn zijn leerlingen uit VWO 5 met intresse in natuurkunde. Wij zijn op zoek naar een plek om een onderzoek te doen over Supergeleiding, dit zal dan voor ons profielwerkstuk zijn.
Groeten Tobey van Dijk en Nick van Doorn
-
Hey @TobeyvanDijk,
Hey Tobey,
Wat leuk om te horen dat je geïnteresseerd ben in de workshop supergeleiding. Ik had je al op de lijst staan! Waarschijnlijk wordt er voor de zomervakantie geen workshop meer gepland, maar als er toch veel interesse is, plan ik er misschien nog wel eentje in. In ieder geval zal ik je op de hoogte houden zodra we er weer eentje op de agenda zetten. Welke datum moet je je profielwerkstuk inleveren? Dan kunnen we hier misschien rekening mee houden!
Laat maar weten!
Groetjes,
Lennard -
Dankjewel voor de reactie .De deadline van het profielwerkstuk is 30 November van dit jaar. We hopen dat we bij jullie terecht kunnen om een onderzoek uit te voeren.
-
Hey @TobeyvanDijk,
Dat kan zeker! Waarschijnlijk plan ik de eerste of de tweede week van juli nog een workshop. Als je ook een eigen experiment wilt uitvoeren m.b.t. tot supergeleiding kan dat ook! Het is alleen wel belangrijk om dit tijdig aan te geven, zodat ik met jullie mee kan kijken naar de haalbaarheid van jullie onderzoeksvoorstel. Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,
Lennard