Meesterproef | Milieuvriendelijke zonnebrand
-
@lisamelman Hallo Lisa is er toevallig al meer bekend over de zonnebrand proef.
Groetjes Jonathan en Linde -
Hoi @lindehinkamp,
Mijn collega Lisa is helaas ziek, maar ze zal je vraag beantwoorden zodra ze weer beter is!
Voor de kerstvakantie zal er echter geen workshop meer gepland worden, dus je zult helaas moeten wachten tot na de kerstvakantie.Hopelijk heb ik je hiermee kunnen helpen!
Groetjes,
Lennard -
@lisamelman Hallo Lisa zouden wij eens deze weken de zonnebrandproef nog kunnen volgen.
Groetjes Jonathan en Linde -
Hoi @lindehinkamp,
Mijn naam is Barbara en ik ben Lisa's tijdelijke vervanging. Graag help ik jullie verder met jullie meesterproef. Waar hebben jullie momenteel hulp bij nodig en willen jullie eventueel een (video)afspraak inplannen?
Of een workshop gaat lukken moet ik nog even controleren, maar ik hoor graag of jullie hier interesse in hebben.Groetjes,
Barbara -
@barbaragrinn Hallo Barbara,
Op dit moment hebben wij ons literatuur onderzoek klaar en zouden graag nog een practicum willen uitvoeren. In dit practicum willen we wat onderzoeken over SPF of absorptie. Wij zouden het fijn vinden om dit in een videogesprek verder te bespreken. Wij zitten nu in een toetsweek maar aankomende donderdag of vrijdag zou ons het handigst uitkomen. -
Hoi @lindehinkamp,
Of een practicum mogelijk is, weet ik morgen en zal het dan laten weten. Wel zou ik al donderdag ergens tussen 14.00 en 17.00 online met jullie af kunnen spreken, hoe laat komt jullie het beste uit?
Ik hoor graag van jullie.
-
@barbaragrinn Hallo Barbara ons komt donderdag 14.15 het beste uit.
-
Hoi @lindehinkamp,
Ik zal jullie zo een zoomlink toesturen per mail.
Tot zo! -
@barbaragrinn
Hallo Barbara,
Wij hebben een mail naar je gestuurd -
Hey Linde en Jonathan,
Ik heb ondertussen ook een mailtje teruggestuurd :)
Groetjes,
Barbara