PWS Flying V
-
Beste meneer/mevrouw,
wij zijn Pals en Tijmen van het ECL Haarlem 6VWO. Wij gaan ons PWS doen over de verschillen tussen de Flying V en een vergelijkbaar vliegtuig (A350). Hier gaan we vooral in op de aerodynamica van de vliegtuigen en waarom de vorm zo verschilt. Wij vroegen ons af of het mogelijk is om een interview te houden met iemand die er veel van af weet. Ook zou het ons heel tof lijken om een kijkje te nemen bij het project.
Wij kijken uit naar uw reactie.met vriendelijke groet,
Pals Voskens & Tijmen van der Werf -
Hoi,
Een kijkje nemen bij het project is ingewikkeld. Wel kan ik er even achteraan gaan of ik jullie in contact kan brengen met iemand die meer weet over de flying V. Daarnaast zouden wij ook een videogesprek kunnen inplannen waar ik eventueel een aantal van jullie vragen kan beantwoorden.
Mvg,
Wick -
wick Goelst
Hey Wick,
om nog even terug te komen op ons gesprek die we bij de workshop een paar weken geleden hebben gehad. Zouden we nog een keer een interview kunnen inplannen over de Flying-V?mvg
Tijmen & Pals -
Hoi Tijmen,
Ik heb inmiddels contact opgenomen met Roelof Vos (researcher Flight Performance and Propulsion), zijn email kan je ook vinden via de tu delft flying v project site. Wel moet ik hierbij zeggen dat het dus niet mogelijk is om hem te interviewen, en dat mails m.b.t. vragen en interviews naar hem weer worden doorgestuurd naar het PWS team (wij). Wel heb ik een aantal papers die informatie bieden die hulpzaam kunnen zijn bij jullie pws. we zouden een videocall kunnen inplannen waarin jullie als het ware mij interviewen en we samen door de papers heen lopen.
Zouden jullie misschien vrijdag 18 november om 12:00 kunnen?Mvg,
Wick -
wick Goelst Vrijdag 12:00 is goed
-
Dit bericht is verwijderd! -
-
wick Goelst Half tien is ook goed. Kunt u een teams uitnodiging sturen?
-
Ik zie dat me afspraak met me project groep toch verzet is. kunnen jullie rond 1 uur een video-call doen. Excuses voor de verwarring.
Wick Goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: Wick Goelst's Zoom Meeting
Time: Nov 19, 2022 01:00 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://zoom.us/j/97347047804?pwd=Q1k4Ly83TmZWdWNVbC9BMmxlMmRlQT09Meeting ID: 973 4704 7804
Passcode: 2JdT3t -
wick Goelst oke