Kauwgom
-
Hoi!
Samen met een vriendin zijn we bezig aan het maken van een pws. We willen het graag over kauwgom doen. We hebben al nagedacht over de werking van kauwgom tegen bijvoorbeeld bacteriën en dergelijke in het gebit, of het een positieve of negatieve invloed op het gebit heeft en of het mogelijk zou zijn om kauwgom zelf biologisch afbreekbaar te maken. We vinden het echter erg lastig om een keuze te maken en te bepalen of hier écht wel genoeg over te vinden is. Daarom vroegen we of of er hier mensen met ideeën zijn over nieuwe vragen gerelateerd aan kauwgom of aan goede subvragen bij 1 van de door ons geselecteerde vragen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Nuralhuda en Yasmine
-
Hoi @yassuho,
Ik denk dat jullie al aardig goed op weg zijn! Jullie hebben al nagedacht over hoe je het onderwerp kauwgom van verschillende kanten kan belichten. Wat ik jullie zou aanraden is om eerst een hoofdvraag op te stellen, dan is het namelijk veel makkelijker om deelvragen te bedenken. In ieder geval denk ik dat er genoeg informatie te vinden is over de bovenstaande dingen en anders kunnen jullie hier altijd terecht om vragen te stellen.
Groetjes,
Lisa