Een klein elektrische autootje maken.
-
Hi,
Wij willen voor ons PWS een klein autootje bouwen. In dit autootje willen we een elektromotor plaatsen, maar die willen wij zelf bouwen. Denken jullie dat dit mogelijk is en hebben jullie misschien een tip?Groetjes Elise
-
Hoi @eliseseeger! Zelf elektromoren bouwen is wel mogelijk, maar om goed werkende motoren die een beetje kracht kunnen leveren te maken is moeilijk. Zeker als je hem klein genoeg wilt bouwen dat hij in een klein autootje past. Ik zou aanraden om op youtube eens rond te zoeken naar zelfgemaakte elektromotoren, en te kijken of dat er uit ziet alsof het haalbaar is. Als ik nog ergens mee kan helpen hoor ik het graag!
Groetjes, Cian
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registreren Login