Zonnebrand
-
Beste TU Delft,
Wij houden ons PWS over de invloed van uv-straling op de huid. Hiervoor moeten wij een praktisch onderzoek uitvoeren. Dit zouden wij graag doen bij de TU Delft. We hadden al een idee zoals het vergelijken van verschillende typen zonnebrand. Uiteraard staan we ook open voor nieuwe ideeën. Zou dit bij jullie mogelijk zijn?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten, Luna van der Kruk en Britt van Nieuwkerk
-
Ha @lunavdkruk,
Leuk dat jullie bij ons langs komen met jullie vragen! Zonnebrand is een veelvoorkomend PWS onderwerp op ons forum en we geven ook een workshop hierover. Zou je wat meer kunnen vertellen over je PWS en over jullie plannen? Dan kijken we daarna even verder wat mogelijk is!
Groet,
Lisa
-
Hi @lisamelman,
Wij willen graag een onderzoek doen naar de verschillende SPF-factoren, om te kijken welke SPF-factor het beste beschermd tegen uv-straling. Als het lukt zouden wij ook graag willen kijken naar de samenstelling van zonnebrandcrème. Wij zijn nog aan het nadenken over de specifieke onderwerpen, maar willen ook graag even kijken wat er mogelijk is.
Met vriendelijke groeten,
Luna van der Kruk en Britt van Nieuwkerk
-
Hoi @lunavdkruk,
Dat klinkt allemaal al erg goed! Ik zag dat jullie je ook hebben ingeschreven voor de workshop. In principe past de workshop erg goed bij jullie vraag over welke SPF-factor het beste beschermd tegen UV-straling. Een experiment bij ons op locatie uitvoeren gaat lastig worden, maar ik kan jullie zeker op weg helpen met het bedenken van een goede proef en jullie zijn ook zeker van harte welkom om de workshop te volgen! Wanneer moeten jullie je PWS inleveren? Lijkt het jullie een idee om even kort te videobellen binnenkort over wat de mogelijkheden zijn?
Ik hoor graag van jullie!
Groet,
Lisa