Data encryptie
-
Hoi! Wij zijn op dit moment bezig met een pws over data encryptie. Dit is vooral een informatica/ wiskunde gericht onderwerp. Voor ons praktisch deel en voor meer duidelijkheid over het onderwerp hebben we een vraag. We zouden graag in gesprek willen gaat met een student/leraar die hier meer van af weet. Is het mogelijk om een afspraak te maken voor een kort gesprek over dit onderwerp?
Vriendelijke groet,
Ibrahim
-
Hey @i-hassan!
Tijdens het 3e jaar van de bachelor Computer Science Engineering volgen sommige studenten het keuzevak genaamd 'Algebra and Cryptography' Ik kan dus proberen om een masterstudent computer science engineering te vinden die dit vak gevolgd heeft. Dit wordt wel een beetje een uitdaging, jaarlijks volgen niet zoveel mensen dit vak.
Als je dit graag wil, ga ik graag voor je zoeken
Ik hoor graag van je,
Tadjiro Velzel -
Hoi Tadjiro Velzel,
Allereerst bedankt voor u snelle reactie! We zouden het ook erg waarderen als u op zoek kan gaan naar een masterstudent met dit vak. Totdat u hier weer meer over te weten komt, wachten we u reactie af.
Alvast bedankt.Ibrahim
-
@i-hassan Beste Ibrahim,
Ik heb inmiddels de studentenvereniging van computer science engineering gevraagd of ze hier een geschikt persoon voor kunnen vinden, maar kreeg geen geschikte persoon hieruit. Daarna stuurde ik een aantal professors die actief zijn met cryptography emails, maar ook daarvan heb ik nog geen antwoord terug. Ook in mijn persoonlijke vriendenkring binnen computer science ken ik geen ecryption experts. Ik probeer nog verder te zoeken, maar het gaat, zoals je al hoort, vrij moeizaam.
Ik raad jullie aan om zelf ook verder te zoeken, dan hoor je van mij in het geval dat ik nog iemand vind.
Tadjiro Velzel
-
Beste @I-Hassan ,
Ik heb voor jullie een geschreven interview kunnen regelen met professor doctor Kaitai Liang:
Hierbij zijn TU Delft portfolio: https://www.tudelft.nl/ewi/over-de-faculteit/afdelingen/intelligent-systems/cybersecurity/computational-privacy/people/kaitai-liang
Ik weet nog niet of Dr. Liang ook beschikbaar is voor een videocall.
Stuur mij in ieder geval alvast een lijst met interviewvragen naar tadjiro@velzel.com. Het liefst tussen 8-12 vragen. Dan kan je op meerdere onderwerpen ingaan, maar wel uitgebreide antwoorden verwachten.Tadjiro Velzel
-
Hallo Tadjiro Velzel
Dankuwel voor het vinden van een geschikt persoon. Ik heb de mail met vragen vorige week naar u gemaild.
-
De professor die jullie vragen beantwoordt spreekt niet zo goed Nederlands. zou het mogelijk zijn om de vragenlijst opnieuw te sturen, met de vragen vertaald naar Engels?
Je kunt daarna verwachten dat je de antwoorden binnen twee weken na de kerstvakantie ontvangt.
Tadjiro Velzel
-
Tadjiro Velzel
Ik heb deze vragen nu opnieuw verstuurd in het engels.