Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Meesterproef | telefoniesysteem SEH

Meesterproef
    3
    6
    229
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • T
      Technasium
      voor het laatst aangepast door

Onze Meesterproef gaat over een nieuw theoretisch telefoniesysteem bedenken voor de Spoed Eisende hulp in het Reinier de Graaf Ziekenhuis. Want op dit moment wordt er te veel tijd besteed aan het doorverbinden en opnemen van telefoontjes.

Hoofdvraag: Ontwikkel een systeem waarbij de binnenkomende hulpvragen op de SEH zo efficiënt mogelijk op de juiste plek terecht komen.

Deelvragen:

Deelvraag 1: Hoe werkt het huidige telefoniesysteem voor hulpvragen bij de SEH van het Reinier de Graaf gasthuis?
      Deelvraag 2: Wat voor soort hulpvragen telefoontjes komen er dagelijks bij de SEH terecht? '
      Deelvraag 3: Hoeveel tijd nemen de inkomende telefoontjes daadwerkelijk in beslag op de SEH? Deelvraag 4: komen de telefoontjes op de juiste plek binnen?
      Deelvraag 5: Zijn de telefoontjes terechte telefoontjes of hadden deze ook anders of ergens anders afgehandeld kunnen worden?

Plan van aanpak: Eerst gaan we het probleem localiseren mbv turven. Dit doen we op drie verschillende dagdelen. Nadat we het probleem gevonden hebben gaan we hier een oplossing voor bedenken.

We hebben een expertise nodig in communicatiesystemen.

Marijn, Thijs, Sander en Lotte

TadjiroT 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • TadjiroT
        Tadjiro @Technasium

@technasium Beste Marijn, Thijs, Sander en Lotte,

Ik ben geen expert in communicatiesystemen, maar ik zou jullie wel graag willen helpen met jullie onderzoek. Ik ben tweedejaars student elektrotechniek en heb in ieder geval een aantal suggesties voor jullie.
        Ik vind namelijk dat de deelvragen niet erg sterk zijn. Eigenlijk vind ik dat jullie 5 deelvragen gecondenseerd kunnen worden in 2 deelvragen.

Dan hebben jullie nog ruimte voor 2 enorm belangrijke vragen, waar de focus eigenlijk op zou moeten liggen, namelijk: Welke methodes kunnen worden toegepast om hulpvragen sneller te laten werken (algemeen) en wat voor systeem kan ingezet worden bij het Reinier de Graaf Ziekenhuis om de verwerkingstijd te minimaliseren.

Ik zou jullie graag willen uitnodigen voor een kennismaking op woensdag 17 november.

Laat me graag weten of dit voor jullie mogelijk is.
        Tadjiro Velzel

M 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • M
          Marijnbrouwers @Tadjiro

Tadjiro Velzel Beste Tadjiro,
          Hoewel we al verder zijn in het project (namelijk al begonnen) lijkt het ons handig om een afspraak te maken. We zoeken dan naar begeleiding in het project en welke onderzoek/ ontwerpstappen we verder nog kunnen maken. Het liefst spreken we zo snel mogelijk af. Welke dag en tijd zou je nog meer kunnen?

Groetjes,
          Marijn en Sander

• TadjiroT
            Tadjiro @Marijnbrouwers

@marijnbrouwers De enige tijd voor de 17e waarop we kunnen afspreken is donderdag de 11e om kwart voor 4. Is dit voor jullie mogelijk?

M 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
            • M
              Marijnbrouwers @Tadjiro

Tadjiro Velzel Dat is oke! Waar spreken we af?

• TadjiroT
                Tadjiro @Marijnbrouwers

@marijnbrouwers Ik ontvang jullie graag in het science centre van de TU Delft. Dan kom ik jullie ophalen in de lobby om kwart voor 4.

Tadjiro Velzel

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                • First post
                  Last post
                Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors