Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Tanden bleken

Scheikunde & Biologie
    2
    2
    574
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • E
      Elt
      voor het laatst aangepast door

Hallo,

Binnenkort moet ik een profielwerkstuk maken en wil het graag over het bleken van tanden, met behulp van whitening tandpasta's, hebben. Er valt veel informatie op internet te vinden over de scheikundige processen enz die hier een rol bij spelen. Echter moet ik ook een experiment uitvoeren. Heeft iemand een idee hoe ik een experiment kan uitvoeren die met dit onderwerp te maken heeft?

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • L
        lisamelman PWS TU Delft Team
        voor het laatst aangepast door

Beste @Elt,

Om een experiment uit te voeren bij je PWS onderwerp is het ontzettend handig om eerst je hoofd- en deelvragen op te stellen. Het doel van het experiment is namelijk om één van je deelvragen/ de hoofdvraag te ondersteunen. Ook is het fijn om voor jezelf in kaart te brengen wat voor soort experiment je uit wil voeren. Wil je bijvoorbeeld echt de scheikundige kant op, of misschien wel meer de technische of biologische kant? Verder kan je altijd inspiratie op doen op ons forum door simpelweg jouw PWS onderwerp in te typen in de zoekbalk, dan komen er automatisch posts tevoorschijn die daarmee te maken hebben.

Hopelijk kan je hier iets mee!

Groetjes,

Lisa

Student Life Science and Technology

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors