PWS leven verlengen 6V 2020/2021
-
Hallo mijn naam is Jayden. Mijn partner en ik hebben als PWS onderwerp Leven Verlengen en onze onderzoeksvraag is:
Op welke manier kan door middel van medicatie en/ of genetische modificatie de levensduur worden verlengd en kan deze levensverlenging ervoor zorgen dat we een leeftijd van 200 jaar kunnen bereiken?
Maar we lopen vast bij het verzinnen van deelvragen die aansluiten op de hoofdvraag en helpen om de hoofdvraag te beantwoorden. Kan iemand helpen of heeft iemand suggesties?
-
Hoi @JaydenG,
Om jullie beter te kunnen helpen ben ik benieuwd hoe jullie op dit onderwerp zijn gekomen. Wat is hetgeen wat jullie zo interessant vinden over het verlengen van het leven? Willen jullie het PWS meer focussen op hoe het biologische aspect van jullie vraag zou werken, of vinden jullie het maatschappelijke aspect ook belangrijk? Ik bedoel hiermee dus eigenlijk of jullie je echt willen focussen op hoe ouder worden werkt op DNA niveau en hoe je dat kunt voorkomen, juist iets anders, of natuurlijk een combinatie van beiden.
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Lisa