Een nieuwe invulling voor de pakeerlaag van een parkeergarage
-
Beste TU-Delft,
Hierbij zouden wij graag een expertaanvraag willen doen voor onze meesterproef voor het technasiumvak: Onderzoek en Ontwerpen.
Wij zijn vier leerlingen van het Maris College Belgisch Park gelegen te Den Haag.
Contactpersoon: Emma van de Velde, Thomas Borsboom, Robin Vroomans en Youri ten Brink.
Begeleider van school/ docent: Niels van den Burg.Onze opdrachtgever is Daniel di Tella van het bedrijf Beheers kantoor Scheveningen. Onze opdracht houdt in dat we de leegstaande parkeerlaag in de grootste parkeergarage van de Benelux een nieuwe ingeving moeten geven. De parkeerlaag staat nu het grootste gedeelte van het jaar leeg en is hierdoor niet meer winstgevend. Wij hebben volledige vrijheid gekregen om een winstgevend concept uit te werken.
Opleidingen die bij onze opdracht passen zijn Bouwkunde en Industrieel Ontwerpen.
Met vriendelijke groet,
Emma van de Velde
-
@Technasium
Beste Emma, Thomas, Robin en Youri,Mijn naam is Stijn, eind-bachelor student Civiele Techniek student aan de TU. Ik zou graag jullie expert willen zijn bij dit O&O project!
Waar zaten jullie zoal aan te denken? Wellicht het is het handig hierover te brainstormen, lijkt het jullie wat om langs te komen hier in Delft zodat we alle mogelijkheden kunnen bekijken?Groetjes,
Stijn -
Beste Stijn,
We willen graag onze excuses aanbieden voor de late reactie, in verband met de schriftelijk-examenweek.
Graag zouden wij u ontmoeten, wij kunnen op woensdagmiddagen (vanaf ongeveer 14:00) en donderdagmiddagen (vanaf ongeveer 15:30) langskomen in Delft. Dan kunnen wij onze ideeën met u doorspreken. Als u nog vragen voor ons heeft kunt u ons mailen naar; 324839@mariscollege.nlMet vriendelijke groeten,
Robin, Emma, Thomas en Youri -
@Robin-vroomans
Hoi Robin, Emma, Thomas en Youri,Geen probleem, ik denk nu al gelijk terug aan mijn SE-weken en snap het helemaal. Tijdens de tentamens ben ik ook niet de actiefste, haha.
Lijkt jullie woensdag 27 november om 14:00 een goed moment? Ik zet hem alvast in m'n agenda!Groeten Stijn
-
Beste Stijn,
Woensdag 27 november om 14:00 is prima! Waar kunnen wij jou dan vinden?
Tot volgende week!Groeten,
Robin, Emma, Thomas en Youri -
@Robin-vroomans
Ik heb je in een persoonlijk bericht van je forumaccount de locatie verstuurd.
Tot over vier daagjes!Stijn