Autonoom rijden
-
Hallo,
Voor mijn profielwerkstuk ben ik als eerste op zoek naar de beste bronnen over de verschillende niveaus van autonoom rijden. Volgens mijn begeleider kan ik het beste een echte wetenschappelijke zoekmachine gebruiken, zoals Scopus. Zelf heb ik alleen toegang toe Google Scholar, maar mijn begeleider ziet mij liever een zoekmachine gebruiken van universitair niveau. Zouden jullie mij kunnen helpen met toegang te krijgen tot zo'n zoekmachine?
Mvg,
Twan -
Dit bericht is verwijderd! -
Hey @Twanp
In de bibliotheek van de TU Delft heb je automatisch toegang tot vele wetenschappelijke artikelen van universiteits niveau, gewoon naar vragen bij de balie! Daarnaast is Google Scholar een prima legitieme bron voor wetenschappelijke artikelen, dit wordt zelfs aangeraden is sommige vakken van de TU.
Ik hoop dat dit je verder helpt!
Groetjes,
Jip -
Hallo Jip,
Is er dan geen mogelijkheid om toegang vanuit jullie te krijgen voor zo'n zoekmachine, zodat ik vanuit mijn eigen school eraan kan gaan werken?
mvg,
Twan -
Hey @Twanp
Ik ben bang dat de universiteits bibliotheek daar alleen toegang toe bied vanuit de bieb zelf, anders moet je student zijn bij de TU Delft om op het netwerk te mogen. Wel kan je op dat moment de artikelen downloaden, op een usb stick zetten en mee naar huis nemen.
Google Scholar is als het klopt wel gewoon bereikbaar vanaf je eigen school. Het zou kunnen dat je op je eigen school moet betalen voor wat van de artikelen van Google Scholar maar ook die zullen in principe gratis zijn vanaf het TU Delft netwerk.
Groetjes,
Jip