Pws dijken
-
Voor mijn PWS wil ik graag een "optimale dijk" ontwerpen, nu was ik een beetje aan het rondkijken op het internet toen ik jullie Workshop golven en dijken tegen kwam. Ik wilde me graag hiervoor aanmelden maar nu de vraag: hoe doe ik dit dan?
Mvg,
Max Bootsman -
@Fluitketel
Beste Max,Wat vet dat je dit onderwerp voor je PWS hebt gekozen. Helaas is er relatief weinig vraag naar deze workshop, het animo moet nog worden aangekeken. Ik kom begin september hier op het forum bij je terug met een bevestiging of het door gaat. Hopelijk heb je nog even geduld tot dan! Wanneer het animo te laag is, kun je altijd nog langskomen op een PWS-middag.
Groetjes, Stijn
PS: ben jij ook geïnteresseerd in deze workshop? Plaats dan een bericht op het forum, dan kom ik erop terug!
-
Bedankt Stijn voor je reactie, wij(2 pers.) willen in ieder geval graag de workshop doen!
Mvg, Max -
@Fluitketel
Hoi Max,Top, ik zal het noteren!
Zoals eerder gezegd kom ik begin september via het forum of de mail op je aanvraag terug.Groetjes, Stijn
-
Ik zou ook graag mee willen doen met de workshop over dijken
-
Helaas zal de workshop vanwege te weinig animo niet doorgaan. Wel zou ik met jullie op de PWS middag kunnen sparren over het onderwerp. De volgende middag is op 17 oktober. Wie weet tot dan!
Stijn