Afvalstromen organisatie NBD Biblion
-
Hoi Stijn Smits,
Als eerst één vraag: weet jij waar ons project over gaat en heb je er een goed beeld van?
Daarnaast lijkt het ons handig om een afspraak te maken om even te praten over ons project. Dan kunnen we bespreken wat we tot nu toe hebben en wat we willen gaan doen. Lijkt jou dit ook een handige start? zo ja, welke datum en tijd komt jou het beste uit?
Marijn, Timo en Rik
-
Hoi @RikLuisman,
Ik heb er een redelijk beeld van! Dit beeld wordt natuurlijk verduidelijkt tijdens onze afspraak. Over duurzaamheid kan ik zeker meepraten, het is natuurlijk een interessant onderwerp met veel ruimte voor verdieping.
Wat vinden jullie van een afspraak dinsdag 20 november of woensdag 21 november tussen 13:00 en 17:00?Met vriendelijke groet,
Stijn
-
Hoi Stijn Smits,
Woensdag 21 november komt voor ons prima uit. Wij zijn vanaf 14:30 beschikbaar. Welke locatie komt het best uit voor de afspraak? TU aula?
Timo, Marijn en Rik
-
@RikLuisman
Top! Zullen we rond 15:00 afspreken?
De locatie en mijn telefoonnummer heb ik via de mail verzonden.Groeten Stijn
-
Ja dat is prima!
-
Hoi Stijn,
Even een korte update. Wij zijn klaar met de analyse en het in kaart brengen van het afvalmanagement van NBD Biblion afgerond en gaan nu beginnen met het brainstormen over oplossingen om het afvalmanagement te verbeteren.
De bestanden zijn te groot om via het forum te sturen, dus doe ik dat via de mail.
Wij zouden graag willen weten of jij nog tips voor ons heb.Timo, Marijn en Rik
-
@RikLuisman
Beste Rik, Marijn en Timo,Bedankt voor de update! Het ziet er goed uit.
Na de analyse globaal bekeken te hebben, zie ik nog een aantal verbeterpunten:- Ga de zinsbouw en spelling nog een keer kritisch na.
- De cirkelgrammen zijn een mooie toevoeging! Probeer deze wel wat kleiner en compacter te maken. Hierdoor leest de tekst links ervan makkelijker.
- Probeer het stroomschema duidelijker te maken. Nu is de tekst tussen de pijlen niet goed leesbaar.
Veel succes!
Stijn -
Hoi Stijn,
Wij zijn na een lange pauze ivm vakantie en toetsweek weer verder gegaan met ons project. Wij hebben nog 5 weken voor dit project en moeten dus nog ff gaan blokken.
Wij zouden graag onze brainstorm ideeën willen voorleggen aan jou, zodat wij dit verder kunnen uitwerken.
Heb jij volgende week een plekje vrij om dit te bespreken? Zo ja, welke dag en tijd komt jou het beste uit?
Marijn, Timo en Rik
-
@RikLuisman
Beste Rik,Dat lijkt me een goed plan! Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
Aangezien er volgende week nog tentamens zijn, zou ik alleen op vrijdag 1 februari van 12:00 tot 13:00 kunnen.
Komt dit uit voor jullie?Groeten Stijn
-
Dat komt perfect uit voor ons!
Waar zullen we afspreken?
-
@RikLuisman
Top! Op dezelfde locatie als waar we eerder een afspraak hadden. Voor de zekerheid heb ik je nogmaals de locatie gemaild.
Tot vrijdag!