pws vleugel in windtunnel
-
Beste TU Delft,
Wij zouden graag onze vleugel in een windtunnel laten testen voor ons experiment van ons profielwerkstuk. Wij willen de liftkrachten onder de verschillende invalshoeken meten.
Is er een mogelijkheid dat wij onze metingen bij jullie kunnen doen binnen twee maanden?
Ik hoor graag van u.Met vriendelijke groet,
Luuk en Job -
Beste Luuk en Job, @tom-janssen
jullie kunnen jullie model testen in de windtunnel op een PWS middag wanneer mijn collega, Storm, aanwezig is. De PWS middagen zijn voor het nieuwe jaar zijn helaas nog niet geplanned. Ik verwacht dat deze volgende week op de website zullen staan. Ik verwacht dat de eerste mogelijkheid voor jullie om langs te komen in februari zal zijn.
Groetjes,
Juul
-
Beste Juul,
helaas staan de pws-middagen nog niet op de site.
Weet je wanneer deze wel op de site zullen staan? Mijn docent wilt dit graag weten ivm met onze deadline.gr. Luuk
-
Hoi Luuk en Job, Luuk Vellekoop
Ik weet helaas niet wanneer de nieuwe data op de site zullen staan. Ik begrijp dat dit lastig plannen is voor jullie. Ik zal kijken of er een mogelijkheid is om nu al buiten het schema om de 2e week van februari in te plannen.
Groetjes,
Juul
-
Hoi Luuk, Luuk Vellekoop
ik heb je via in een chatbericht de contactgegevens van Storm gestuurd. Je kan heb contacten over de windtunnel/PWS-middag.
Groetjes,
Juul