PWS Vleugelconfiguratie
-
Geachte heer Kersten,
Op de site van de PWS Middag staat dat elke donderdagmiddag twee student in het lab zitten om ons te helpen, echter staan er maar 5 data om aan de PWS Middag deel te nemen. Mijn team en ik vroegen ons af of er een mogelijkheid is om gebruik van het ScholierenLAB te maken buiten deze dagen om. Wij doen ons PWS over het verschil tussen verschillende vleugelconfiguraties, namelijk de compound delta wing en de standaard swept wing. Wij willen om de aerodynamische kwaliteiten van deze ontwerpen te testen graag gebruik maken van de windtunnel.
Hoogachtend,
Jasper Oosterheerd en medestudenten
-
Hoi Jasper,
Wat leuk dat jullie je PWS over vliegtuig vleugels willen doen!
Iedere donderdagmiddag zitten er inderdaad 2 studenten van verschillende studies die scholieren kunnen helpen met vragen. Het is de bedoeling dat je je aanmeldt voor een PWS middag wanneer er een student zit die jouw PWS onderwerp goed beheerst. In jullie geval ben ik dat en ik ben er op 13 oktober. Voor de donderdagen in november en december is het nog niet bekend welke studenten er zullen zijn, vandaar dat je je voor die data nog niet kan aanmelden. Ik verwacht dat jullie je over een week wel voor deze data kunnen aanmelden.
Het is zeker mogelijk om gebruik te maken van de windtunnel hier op de TU. Aankomende week kan je je aanmelden voor de vleugelprofielenworkshop op 14 november. Als jullie de ontwerpen met de juiste afmetingen (zie bouwplan bij interesseformulier workshop) dan meenemen kunnen we ze in de windtunnel testen.
Groetjes,
Juul -
Hoi Juul,
Mooi dat je het zo leuk vindt!
Als eerste bedankt voor je reactie en excuses voor de late reactie. Mijn medestudenten en ik hadden ons ook voor de workshop aangemeld, we hebben gisteren reactie gekregen op onze aanmelding, echter zijn wij nog niet ingepland. Wij zullen in het vervolg beter op ons forum letten. Wij zullen ons opnieuw aanmelden zodra het aanmeldformulier open staat voor de workshop, hopelijk kunnen wij ons snel aanmelden. Wij zullen de data goed in de gaten houden.
Groetjes,
Jasper en Medestudenten