PWS Raketten
-
Dag
Wij zijn Davey Tiebosch en Wieger Verbeek van het Gymansium Celeanum in Zwolle. Wij zitten in de 5e klas, en ook wij moeten ons profielwerkstuk gaan schrijven. Wij zijn allebei erg geïnteresseerd in de ruimtevaart, en willen allebei misschien onze studie na het VWO op de TU te doen.
Als theoretisch deel wilden we graag raketten en raketvluchten gaan onderzoeken, en als praktisch deel iets met raketbrandstof. Zou het mogelijk zijn om op de TU verschillende brandstoffen te onderzoeken, met iets van een motor?
Met vriendelijke groet
Davey Tiebosch & Wieger Verbeek
-
Beste Davey en Wieger,
Leuk onderwerp hebben jullie gekozen! Ik heb één van mijn docenten gemaild en jullie vraag met betrekking tot de proef doorgespeeld. Ik zal het jullie laten weten wanneer ik reactie heb. Hebben jullie voor het theoretische deel al een goede onderzoeksvraag opgesteld?
Grt. Wouter
-
Hallo jongens,
Meteen reactie gekregen en er worden helaas geen proeven gedaan op de TU faculteit. Wel kreeg ik als tip dat TNO soms proeven doet. Heb een beetje gezocht op de TNO website en vond het volgende contactpersoon: Ir. Pieter Elands
Ik stel voor dat jullie zelf contact opnemen met de heer Elands.
Succes en als jullie vragen hebben, laat het maar weten!
Grt. Wouter
-
Beste Wouter
Heel erg bedankt voor alles. Nu kunnen we weer verder met ons pws.
Groeten
Wieger en Davey