Supergeleiding
-
Wij, drie leerlingen uit 6vwo van het Emelwerda College in Emmeloord, willen graag ons profielwerkstuk over supergeleiding doen. Dit leek ons een interessant onderwerp en we wilden hier graag een praktisch onderdeel bij toevoegen.
Helaas beschikt onze school niet over het juiste materiaal, waardoor dit voor ons niet mogelijk is om het op school uit te voeren. Dit vinden wij heel jammer, want een praktisch onderdeel zou wel een grote meerwaarde zijn voor ons project.
Nu vroegen wij ons af, of het op de TU Delft eventueel wel mogelijk is om een onderzoek of meting te doen.
-
Hallo leerlingen uit Emmeloord!
Dit is zeker mogelijk en ik ben op dit moment al met een andere scholier een practicum over supergeleiding aan het plannen. Misschien valt hierin wel iets te combineren. Verder organiseer ik ook elk jaar een of twee keer een workshop over supergeleiding. Deze workshop zal zeer interessant zijn voor jullie, want behalve het bespreken van een stukje belangrijke theorie zal er ook veel gelegenheid zijn voor vragen en zullen we aan het eind een leuk proefje doen met een zwevende modeltrein. De workshop zal waarschijnlijk over ongeveer een maand plaatsvinden. Houd dus deze week goed de scholierenlab site in de gaten voor het interesse/inschrijf formulier!
Ik kom deze week bij jullie terug met meer informatie over hoe en wanneer!Caspar
-
Sorry als dit ongelegen komt, maar mijn vriend en ik, van het Martinuscollege te Grootebroek, zouden ook graag ons profielwerkstuk over supergeleiding houden en ook, als dat kan, een workshop of practicum bijwonen in Delft. Ik had voordat ik dit topic vond al het interesseformulier voor de workshop ingevuld en ingezonden, maar toch nog even deze reactie. Zou het misschien mogelijk zijn iets af te spreken?
Vriendelijke groet,
Sander K. & Wessel A. -
Hi Sander en Wessel,
Dit komt zeker niet ongelegen. Het inschrijfformulier voor de workshop supergeleiding staat nu online! Door op deze link te klikken kom je direct bij het inschrijfformulier: http://profielwerkstuk.tudelft.nl/praktisch-deel/workshop/supergeleiding/inschrijfformulier.
Zie jullie dan!Caspar