PWS Kleurstoffen in zonnecellen
-
Beste Studenten,
Wij zijn 3 leerlingen van het VWO en wij zouden graag het practicum deel van ons profielwerkstuk uitvoeren in het lab van de universiteit.
Ons profielwerkstuk gaat over zonnecellen en wij wouden testen welke kleurstof in een zonnecel zorgt voor het hoogste rendement.
Onze hoofdvraag is dan ook: "Welke kleurstof zorgt voor het hoogste rendement in een zonnecel?"
Op de site zagen wij dat dit soort onderzoek mogelijk is op de universiteit en wij hopen dan ook dat u ons hiermee kunt helpen.Met vriendelijke groeten,
Esra, Rutger en Marijke -
Beste Joost,
Dit is de link:
[url]http://profielwerkstuk.tudelft.nl/praktisch-deel/proefje-op-de-tu-delft/[/url]Alvast Bedankt!
-
Beste Esra, Rutger en Marijke,
Welke website hebben jullie dit precies gezien? Hebben jullie een link voor mij? Dan weet ik met wie ik contact kan leggen voor jullie proef.
Groetjes,
Joost -
Beste Esra, Rutger en Marijke,
Ik had niet door dat jullie dit op onze eigen website hadden gezien maar nu begrijp ik wat jullie bedoelen!
Op het moment merken wij dat er erg veel vraag is naar practica rondom zonnecellen, daarom zijn wij dit jaar begonnen met het geven van een eigen zonnecellen workshop. Helaas beschikken wij nog niet over een eigen opstelling om metingen te doen met zonnecellen en is het lab van de workshop alleen op ver van tevoren vastgestelde dagen (zo nu 24 en 25 november) onder begeleiding van een professor beschikbaar.
Volgend jaar zullen wij kijken naar nieuwe opties maar als jullie eigen materialen hebben om jullie proef in Delft uit te voeren zijn jullie hier natuurlijk van harte welkom. Is dit het geval?
Groetjes,
Joost -
Beste Joost,
Helaas, de reden dat we naar de universiteit wilden is omdat we zelf geen goede materialen hebben. Dus kunnen we ons practicum zo niet uitvoeren. In ieder geval bedankt voor de moeite! We gaan kijken wat de mogelijkheden zijn bij andere universiteiten :)
Groetjes,
marijke, Rutger en Esra