Profielwerkstuk Biodiesel
-
Hallo iedereen,
ik maak samen met 2 vrienden een profielwerkstuk over Biodiesel. Wij wilden hiervoor een interview met een deskundige op dit gebied. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre deskundigen op dit forum zitten, maar heeft iemand misschien een idee wie ik daarvoor zou kunnen interviewen?
Daarnaast hebben wij ook een enquete gemaakt. Wij willen deze laten invullen door heel veel personen. Zou dat ook op een manier kunnen? Ik heb het nl op internet gezet, dus als ik de link geef zou iedereen het kunnen invullen? Heeft iemand hier misschien ideeen over?
In ieder geval heel erg bedankt
RobyOwnzU -
Hoi Roby,
Wat leuk dat jullie een profielwerkstuk maken over biodiesel. Ik zal kijken of er iemand is op de TU Delft die hier onderzoek naar doet. Maar zelf weet ik hier ook het één en ander van. Wat voor vragen hebben jullie in gedachten? Misschien dat ik er zelf ook een aantal voor jullie kan beantwoorden.
Over de enquete, jullie kunnen in dit topic een link zetten. Maar ik weet niet of je er veel reacties op krijgt. Wat voor personen willen jullie dat het invullen. Misschien kun je het via sites als facebook onder de aandacht brengen? Of een wetenschaps forum als je een meer specifieke doelgroep wilt?
Graag hoor ik meer van jullie, zodat ik beter in kan gaan op jullie vragen.
-
Hallo,
bedankt voor uw reactie. Wij zullen onze link zeker op een wetenschapsforum zetten. Het maakt niet uit wat voor soort mensen het invullen. Ook al weet diegene er niks van: geen resultaat is ook een resultaat. Wij wilden in zo'n interview dingen vragen als: Wat weet diegene er van af, hoe denkt diegene er over, zit er een toekomst in, zulke dingen en nog meer. Kunt u hier iets mee? Rest van de vragen komt nog! -
He Roby,
Ik was aan het zoeken naar onderzoek naar biodiesel op de TU Delft. Toen kwam ik langs het volgende artikel:
Onderin staan 2 links naar onderzoek naar biobrandstoffen. Bij deze artikelen staan ook contact gegevens van de onderzoekers. Als het je interessant lijkt, kun je deze mensen benaderen met je vragen.
Verder doet de TU Delft niet veel onderzoek naar biobrandstoffen, dit lijkt me dus de beste kans.
Veel succes!
-
Heel erg bedankt. Daar kijk ik morgen na, ik laat het U weten of ik er iets aan heb. Nogmaals bedankt voor de moeite!!
-
Succes ermee! Als jullie nog meer vragen hebben, zijn jullie natuurlijk welkom om die te stellen.
-
Margje,
ik heb het bericht gelezen. Het is interessant, alhoewel ik het meeste al weet. Over die contacten, welke 2 links bedoelt U? Want ik zie al 1 engelse site, en die gegevens zijn uit Amerika. Kunt U misschien de link van die contacten geven? M.v.G -
Hoi Stefan,
Dit is de link die ik bedoelde, het is een stukje op de site van de TU Delft over een onderzoek van een promovendus, zijn gegevens staan onderaan de pagina.
Ik hoop dat je het nu wel vind. Hij doet misschien niet precies onderzoek naar jullie onderzoeksvraag, maar hij zal sowieso veel weten over biodiesel, wat er mogelijk is en watvoor effect het kan hebben op de toekomst.
Veel succes!
-
Haha Margje, maakt niet uit hoor. Kan gebeuren! Ja ik heb die vrouw een mail gestuurd, maar zij zegt dat haar interviewen geen zin heeft. Ze is aan het kijken wie ik wel zou kunnen interviewen. Wel jammer dat niemand op dit forum mijn enquete zou willen invullen!
-
Haha sorry ROBY! Ik was ook nog een andere post aan het beantwoorden... Hoop dat het gaat lukken met een interview!
-
Hallo Margje,
ik het geen Stefan he!! Bedankt, ik heb al een mailtje gestuurd. Ik wacht op antwoord. Heel erg bedankt!
-
Hey Margje,
sorry voor de nogal hele late reactie.
Nee helaas zijn er bijna geen reacties op onze enquete. Ik heb wel een gesprek gehad met iemand van TU Delft over biodiesel! -
In ieder geval hebben jullie nu een contact, ik hoop dat zij jullie verder kan helpen! Ja van jullie enquete is een beetje jammer. Maar de meeste mensen hier zoeken antwoorden op hun eigen vragen. Hebben jullie meer reacties gekregen op andere plaatsen waar jullie de link hebben geplaatst?
Als ik jullie nog kan helpen, hoor het graag! -
Leuk om te horen dat je een interview hebt kunnen doen! Ik zag op een ander topic dat je nog steeds druk bezig bent. Heel goed!