Technasium: autonome maaimachine
-
Beste,
Voor onze meesterproef werken we aan het ontwikkelen van een autonome maaimachine. We zijn nu op zoek naar een medewerken van het WO of een AIO die ons bij dit project zou kunnen ondersteunen. Hiervoor zijn we dus opzoek naar iemand die thuis is in de robotica.
We zijn van plan om gebruik te maken van ROS om onze robot te besturen. Momenteel werken we samen met de Bond Voor Friese Vogelwachten om de nestkaarten te digitaliseren, zodat de robot rekening kan houden met de nesten.
Vragen zijn altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Lútsen Bonekamp & Alec Meijerink
info@alecm.nl -
Bedankt voor je reactie Joost!
Weet jij zo of er iemand op de TU is die ons zou kunnen helpen om zo'n begeleider te vinden? We hebben zelf helaas weinig ingangen bij de TU.
Met vriendelijke groet,
Alec Meijerink
-
Beste Lútsen en Alec,
Leuk dat jullie voor jullie project zelf zo'n maaimachine willen gaan bouwen! Natuurlijk kunnen wij jullie vanuit het Scholierenlab altijd helpen wanneer jullie vragen hebben of ergens vast lopen met jullie project. Helaas kunnen wij geen volledige projecten begeleiden en mogen wij vanuit de TU Delft geen beoordelingen van projecten van scholieren doen.
Als jullie discrete vragen hebben dan kunnen jullie die dus altijd hier stellen maar voor een begeleider ben ik bang dat jullie nog even verder zullen moeten zoeken.
Groetjes,
Joost -
Beste Alec,
Op het moment kan ik jullie helaas nog niet aan iemand doorverwijzen omdat wij voor dit soort begeleiding niet bemiddelen vanuit het ScholierenLAB. Ik hoop dat jullie op een andere manier iemand kunnen vinden van de TU Delft en vooralsnog mijn excuses dat we jullie dit nog niet kunnen aanbieden.
Groetjes,
Joost