Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

RE pws Raspberry PI

Wiskunde & Informatica
    1
    1
    13
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • T
      T.deJong
      voor het laatst aangepast door

Beste Tadjiro,

Zoals je al hebt gelezen gaat onze profielwerkstuk over robots in de zorg. Hierbij houden we het over de geschiedenis van zorg robots, geschiedenis van robots, geschiedenis van AI met bij alle wat nuttige informatie. Ik ben ook bezig met het lezen van een boek: Geneeskunde in de tijden van AI. Hierover moet ik ook een stukje over schrijven, terwijl Bob bezig is met het programmeren van de Raspberry Pi 5.
      Wij hebben nog helemaal niks kunnen doen qua library, omdat wij de Raspberry Pi 5 gisteren binnen hebben gekregen, omdat de Raspberry Pi 4 die we eerder hadden, zondag kapot is gegaan. Dus we moeten even helemaal opnieuw beginnen. Dus we wouden gezichtsherkenning er opnieuw opzetten maar het probleem is dat we niet weten hoe we een gezichtsherkenning op de Raspberry Pi 5 moeten zetten en daarnaast ook nog eens een foto moeten maken, en door middel van de foto, zo te zeggen naar wie welk drankje moet worden gebracht. Dus daar zouden wij graag wat hulp bij willen helpen. En wij hebben volgens mij niks van een code om het te delen.

Met vriendelijke groet,
      Bob Heijnen en Tim de Jong

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • First post
        Last post
      Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors